@Mihai,
Total de acord. Mondeo 2.0 EcoBoost 240CP Aut Titanium costa 31.050 euro in varianta cu ''de toate'' . Pe cand un Vignale costa vreo 40 mii dotat cu acelasi propulsor. Diferenta este perceputa doar de nivelul de calitate si finisaje superioare.
@Pana, e clar cu tine. Daca chiar tot te consideri atat de abil , te las pe tine sa definesti notiunea de premium. E clar ca stii mai bn decat sutele de proiectanti care au asistat la dezvoltarea lui Vignale si care au creat aceasta varianta fix pt categoria premium. Mai sus te bateai cu pumnii in piept spunand ca ''nu are cea mai noua si performanta platforma tehnica'' si ca '' nu sta pe viraje la fel de bine ca un Seria 3 sau Clasa C''. Iar mai sus eu ti-am demonstrat mai sus ca nu acesta e reperul care defineste o masina premium, drept dovada ti-am dat exemplu de GT86 si de Juke-R cu motor de 600HP care ofera performante superioare oricarei BMW M ''premium'' . Acum ai lasat impresia sa se inteleaga altceva, probabil ti-ai dat seama ca ai spus o mare bazaconie. E OK, lasa asa, te-ai facut orikum destul de ras. Mai bine spune cateva idei ce defineste notiunea de premium. Eu am clasificat mai sus, iar mai corect de atat nu exista. Inca odata eu nu sunt fan Ford, nu imi face nici o placere sa-l laud. Dar sa spui ca nu-i premium......... pai atunci specialistii care au zis asta ar trebui sa se angajeze la KFC nu ?
@Pana, consider ca acesta va fi ultimul dialog cu tine. Am ajuns la concluzia ca esti total depasit de domeniul auto.
Subaru Impreza WRX STI 4-doors si EVOX 4-doors sunt a fel ca si seria 3 si C class , adica niste sedanuri de familie. Ele nu-s premium. si nu au platforma tehnica ''premium'', dar in schimb se comporta pe viraje si macadam mai bn decat cele doua ''premium'' ........ Argumentul cu Gt86 nu l-ai inteles. Acum aduci in discutie Divizia de Performanta de la BMW . Si daca eu acum aduc in discutie divizia de performanta de la Nissan care e NON-Premium si care ofera un intreg ansamblu tehnic non-premium pe Juke R , dar ce sa vezi matale ? Juke-R este mai performant decat orice M Autentic premium. Spui in ultima faza ca ''BMW seria 3 NU a fost gandit pt a aborda virajele '' dar sus spui ca platforma tehnica este atat de ''premium'' incat abordeaza mai bn virajele decat o masina non-premium , pai cum vine asta mestere ?Mai sus strigai in gura mare ca acesta este ATUUL unei masini premium, iar acum te sucesti la 180 de grade ? :)))))
Te intreb si eu o ''chestie'' : Tu stii care-i notiunea de premium sau nu ? Te rog sa explici
Inca odata ca sa inteleaga toti ''meseriasii'' care induc in eroare cititorii :
Nu puterea/performantele sunt un indicativ al clasei de masini "premium", un EVO poate avea 400 de cai si pretul unei masini premium... dar tot nu pretinde nimeni, nici macar producatorul, ca ar fi o masina premium. Acelasi lucru si cu GT86, care se tine pe viraje mult mai bn decat un Seria 3 si C class , si cu toate astea nu are ''platforma tehnica premium'' .
Premium inseamna : Tinuta de drum confortabila si lipsita de ''greierasi'' , un sistem de sunet de inalta fidelitate , materiale interioare bine imbinate si finisate cu insertii de piele ori lemn ( dupa caz ) , confortul scaunele de la interior ( suport lombar, sprijin lateral bun , incalzite, etc ) , si intr-un final pretul. Asta defineste Vignale ca fiind premium.
@pana- BLING , felicitari maestre, inca odata ti s-a aprins becul verde. Ma uimesti ! GT86 nu-i o masina premium tocmai asta-i si ideea. In rest, exact : Daca Logan s-ar bucura de inalta calitate din Vignale cu siguranta ar fi premium....acum i-a loc si mai citeste niste reviste auto :))))
@mtk, de acord cu tine.
@Pana...... Mai sa fie felicitari . In sfarsit pot spune ca ai priceput si tu ceva. Tocmai asta era ideea , GT86 nu-i o masina premium si are un interior net inferior, dar in schimb ''i-a virajele'' mai bine decat niste modele ''premium'' care ''i-au virajele mai bine'' decat un Mondeo Vignale intelegi ? Si ce sa vezi ? Are si un diferential cu alunecare limitata, lucru la care un Seria 3 si un C class nu au , desi ele sunt ''premium'' . Si acum ca sa raspund si la aberatiile unuia de sus. Si Logan ar fi premium daca s-ar bucura de asemenea nivel superior ca si Vignale, dar din pacate nu e.
@zic si eu- Pai cine a zis ca Passat este un model premium ? M-ai auzit pe mine afirmand vreodata aberatia asta ? Passat nu ofera decat iluzia unei masini premium si un pret umflat cu pompa. Ca sa fiu finut si sa nu pornesc un ''fight'' cu puristii marcii, am sa zic ca ofera dar un sentiment de premium in varianta de varf, atat . In rest am mai zis-o si o mai zic : Sa cred sutele de specialisti/ingineri/proiectanti care au lucrat la lansarea acestei echipari si care au afirmat ca este premium, sau niste ''meseriasi'' de pe AM care balesc printre comentarii ca e non-premium desi el chiar pt premium a fost creat ? Sa inteleg ca ce ziceti voi e litera de lege , iar echipa intreaga care au proiectat acest model ar trebui sa se angajeze la Fast Food ? Penibili baietasi.......
Ce de meseriasi. Observ ca se inmultesc pe zi ce trece. Nu sunt fan Ford, iar cei care mi-au citit pe aici postarile si-au dat seama ce preferinte am. Dar sa spui ca Mondeo Vignale nu este premium, sincer nu stiu ce sa cred. Sutele de specialisti care au lucrat la lansarea acestei echipari si care au spus ca este premium, sau un mucos care baleste printre comentarii ca e non-premium desi el chiar pt premium a fost creat ? Pai voi crede prima varianta, si tin sa cred ca sustele de specialisti, ingineri, proiectanti au avut dreptate. Vignale are calitatea interioara mai ridicata decat un Lexus IS ( veti spune ca sunt nebun, ca tocmai mi-am criticat marca favorita ), dar realitatea asa e. La Vignale vad mult mai multa atentie la detalii decat in Seria 3, C class si IS , in primul rand toate componentele sunt imbracate in piele cu cusatura: de la bord, panourile de usi > zona superioara+inferioara+ manere, totul este premium. Premium nu inseamna sa ''stea pe viraje'' mai bn. Daca te gandesti la acest lucru alegi tata masina sport. Toyota Gt86 sta de 15 ori mai bn pe viraje decat un Seria 3 si Clasa C si este NON-Premium si ce sa vezi ? Are si un diferential cu alunecare limitata. Acum stai jos amice, esti varza la a trage concluzii, nu esti cu nimic mai presus decat cel caruia te adresezi .
Ultimele comentarii
565 in total