@Andy,
Are HD si nu FHD, fiindca Mercedes foloseste tehnologii depasite in continuare, la fel ca VW care foloseau un soft pt a pacalii emisiile dar in acelasi timp sa se creada ca performantele lor sunt superioare normelor de poluare Euro6 :))))
Citez :
''Chiar tu ziceai mai sus ( am ajuns sa te citez iar ) ca ''GT86 a fost facut pt altceva'', acelasi lucru il voi spune si eu: C class de 150CP a fost creat pentru altceva , decat pt economia cu care a fost conceput un Opel Insignia. Dar Opel Insignia este premium cumva ? Apropo de asta ? Vad ca tu esti cel care compari mere cu pere, nu eu ''
''Iar cum tu spui ca GT86 a fost facut pt altceva si nu are legatura comparatia lui cu Seria 3, acelasi lucru iti zic si eu : Vignale a fost facut pt altceva decat un Mondeo simplu, adica ~ pentru a fi PREMIUM''
''Pai in cazul asta fiecare model premium a fost proiectat diferit, oferind feedback propriu de premium: C class a fost proiectat pt confort sporit si finisaje superioare, iar Seria 3 pentru dinamicitate si performante ridicate, lucru care vine in sprjinul ca si Vignale este o masina premium care ofera un feedback diferit de cele doua''
@Nelu.Pantofaru, cu toata aprecierea pe care o am fata de tine, am sa-ti raspund. Cum imi dau cu parerea numai din poze ? Simplu: Insertiile din piele se pot vedea din poze la fel cum le vezi in realitate, fara sa le mai atingi. Insertiile din aluminiu nu se pot vedea din poze, in sensul ca trebuie sa le atingi sa iti dai seama daca sunt sa nu aluminiu autentic. Spre exemplu Poza 5 si Poza 7 apare interiorul lui E class din acelasi unghi, doar ca difera varianta de echipare. Din poacate din cate vad in poza 7 , lui E class in varianta mai slaba i-au disparut acele insertii de piele cu cusatura pe partea superiara a bordului, pe cand in Poza 5 la interior apar mai multe insertii piele cu cusatura, inclusiv in partea superioara a bordului. Pai in acest caz va fi sub Lexus GS la capitolul calitate. DC zic asata ? GS-ul are inca din entry-level acelasi nivel de calitate si beneficiaza de aceleasi insertii de piele la interior ca si varianta de varf ( in afara de zona centrala a volanului si touch pad-ului, astea sunt imbracate in piele doar la varianta superioara ) .
@@Mada . Nu stiam ca Lexus ofera aceleasi interioare pe mai multe modele......dar daca tu zici :)))) . La Mercedes 99,9% din interior este acealsi la toate modelele. Iar cand zic acelasi clasez cu grupe : A , CLA, GLA ( acelasi interior ) , GLC, C ( acelasi interior ) , E si S, S Coupe ( acelasi interior ) , GL, G, GLE si GLE Coupe ( acelasi interior )
Multi ''meseriasi'' pe aici ! . Daca Mercedes ar fi fost intr-un continuu ''trend ascendent'' , interioarele si exterioarele ar fi fost originale la fiecare model in parte, nu copiate si minimalizate de la clase superioare. Interiorul; acestui E seamana izbitor de mult cu cel din S, iar asta eu o notez drept lipsa de creativitate si ma duce cu gandul ca doar atat poate Mercedes pt anul 2015 . Daca interiorul mai e cum mai e, atunci exteriorul lasa de dorit. Nu-i decat un S class adus la dimensiunile clasei ''executive'' si cam atat . La fel cum C class este un S class adus la dimensiunile clasei medii . Un fel de Matrioska. Pacat, dar nu mai ofera nici un brand premium originalitatea oferita de Cadillac CTS , Lexus GS si respectiv Acura RLX. Nivelul de calitate din E class , m-as fi asteptat sa fie peste concurenta mai ales ca este o aparitie noua . Insa din poze nu vad prea multe insertii de piele asa cum m-as fi asteptat, insertii pe care GS Facelift le are, cum ar fi : zona centrala a volanului,zona touch pad-ului, si alte cateva detalii . Masina aceasta ar fi trebuit lansata ieri , nu azi. In 2016 la sfarsit de an, Gs-ul va primi o noua generatie care va integra inclusiv un motor Fuel Cell pe hidrogen.
BUN! Multumesc pentru raspuns, pentru asta ai un +1 din partea mea. Acum hai sa iti spun ce inseamna notiunea de premium si sa-ti arat unde gresesti.
Pai in primul rand nu, e mai simplu, premiumul este o chestie strict legata de vanzari si dictata de piata libera. Un produs premium are cumparatori care platesc mai mult decat pentru un produs similar din aceeasi categorie ( drept urmare Vignale ) . De asta premium inseamna ca ai un produs facut cu resusrse mai scumpe sau, teoretic, ai un produs targetat pentru o anumita nisa definita by default ca premium.
In al doilea rand, premium la o masina se defineste prin : Tinuta de drum confortabila si lipsita de ''greierasi'' , un sistem de sunet de inalta fidelitate , materiale interioare bine imbinate si finisate cu insertii de piele ori lemn ( dupa caz ) , confortul scaunele de la interior ( suport lombar, sprijin lateral bun , incalzite, etc ) , si intr-un final pretul.
Si acum sa citam din greselile tale si sa le rectificam :
1. ''ambianta interioara mai primitoare, atentie mai mare la detalii (de exemplu imbinari) si la atmosfera interioara '' ~ Pai acest lucru il ofera Vignale : ambianta mai primitoare fata de un Mondeo obisnuit si atentia mai mare la detalii fata de un Mondeo obisnuit.
2. ''prestanta pe care masina o emana '' . Ce-a fost in capul tau cand ai spus o asemenea bazaconie ? Prestanta ???? Ca sa pari cat mai ''cool si jmeker'' sa inteleg nu ? Pai sorry, dar Vignale nu este acea masina ''premium'' Germana cu care sa asculti manele de ''prestanta'' . Tocmai am cumparat din targ un ZAZ , ii pun sigla AMG pe caroserie si ti-l vand cu 60k euro.........pomana vere, si are si ''prestanta'' NU ?
3.'' o performanta dinamica mai buna raportat la putere'' . Aici din nou repeti aceeasi greseala . Pai GT86 are o dinamica mai buna raportat la performanta decat un Seria 3 si nu-i nici premium, ba mai mult are si diferential cu alunecare limitata pt a accentua performantele cat mai bn . Iar cum tu spui ca GT86 a fost facut pt altceva, acelasi lucru iti zic si eu : Vignale a fost facut pt altceva decat un Mondeo simplu, adica ~ pentru a fi PREMIUM.
4. ''Cine a mers cu 150 CP de pe Clasa C de exemplu, parca s-au simtit mai multi ca la... Opel Insignia sa zicem'' ..... Bay esty nebun ? :)))))) Eu cred ca au facut pui si s-au inmultit peste noapte :)))) . Probabil Mercedes scapase printre caii aia si cateva iepe care au nascut pui vii, NU geniule ? Bun. Lasand gluma la o parte. Aici nu-i vorba de ''premium vs volum'' , asa cum am zis un EVO poate scoate 400CP si are o platforma tehnica NON-PREMIUM . Aici e vorba si de felul in care norma de poluare Euro5 sau Euro6 ii forteaza pe producatori sa niveleze demarajul si sa optimizeze astfel consumul. Asta inseamna demaraje mai lenese si perforante mai reduse desi ai teoretic putere si cuplu mai mari sau asemanatori. Lucrul asta tinde de constructia fiecarei masini si pentru ce a fost ea gandita ~ ori pt economie , ori pt performante . Chiar tu ziceai mai sus ( am ajuns sa te citez iar ) ca ''ca GT86 a fost facut pt altceva'', acelasi lucru il voi spune si eu: C class de 150CP a fost creat pentru altceva , decat pt economia cu care a fost conceput un Opel Insignia .Dar Opel Insignia este premium cumva ? Apropo de asta ? Vad ca tu esti cel care compari mere cu pere, nu eu .
5. ''Mie aceasta masina mi se pare un Mondeo cu multe dotari si atât'' . Nu exista un Mondeo cu mai multe dotari. E practic acelasi Titanium, doar ca insonorizarea, sistemul audio, finisajele, respectiv imbinarile suna a premium la Vignale.
6.'' Uite o alternativa serioasa la 35000 de euro pentru un Mondeo: Volvo S60'' ~ Volvo S60 este deja o masina depasita si imbatranita. Nu ofera nici macar guri de ventilatie CENTRALE pentru locurile spate pt anul 2015 , iar spatiul interior este execrabil de inghesuit. Nici Mondeo nu este o masina chiar noua ( e aparuta drept Fusion de 3 ani in State ) , dar finisajele si multitudinea insertiilor de piele sunt demne de premium si asta fiindca avem un produs targetat cu costuri inalte . Altceva domnule ''specialist'' auto ?
Ultimele comentarii
565 in total