OOOOOO......Ce placere mai oameni buni. De cand asteptam sa intre un ''anonim frustrat''. Adevarul ca lipsea cu desavarsire ''profesionalismul'' lui :)). Macar tu ai inteles sensul comparatiei spre deosebire de ''expertul'' de sus care s-a semnat ''roco''. El nu a inteles ca sus am comparat hybrid vs hybrid asa cum e corect.
Si acum sa revenim la oile noastre :
Da......ce pot sa zic...... Avand in vedere ca w222 a aparut acum 2-3 ani pe piata , iar LS-ul de 8 ani si este mai ''plinut'' cu vreo cateva zeci si zeci de kg, e chiar o ''performanta'' formidabila diferenta de 0,3 sec pe care o face S500 eL :)))))) .......Daca atat poate in anul 2015 ..... viitorul LS va fi disponibil cu o versiune hibridăce va oferi 535 CP storşi dintr-un V8 şi motor electric, iar prin 2017 va apărea şi modelul pur electric bazat pe tehnologia celulelor de combustibil, care necesită hidrogen pentru a genera energie electrică chiar la bordul maşinii. Slabut ES clasee mey anonimule mey......:))))) ...unghia acum....
Si acum te sfatuiesc sa privesti un clip de la min 9:03, unde se testeaza performantele in accelerare ale noului Aui A4. Motorul este un 2.0 TFSI 190CP dar in complectatie de baza ca dotari. Baiatul la anuntul ''gaz'' a calcat acceleratia la podea........''performantele'' sunt absolunt ''fenomenale'' ...peisajul de afara abia se ''observa'' la ce iuteala a demarat masina.........Ahh sa nu uit....... baiatul ( dupa cum se vede ) are montat si un cronometru profesional....din ''pacate'' Haudi nu a scos timpul de acceleratie de pe hartie ( de 7,3 sec ) nici in modul ''Dynamic'', adica a scos mai mult ....... Se vede in clip
https://www.youtube.com/watch?v=yEOWHbCzH9U
@Nelu.Pantofaru, total de acord cu tine. Dar uite un lucru unde gresesti. Tocmai asta-i ideea ca Lexus nu-i batut nici macar la performante de concurenti, hai sa-ti arat de ce :
Clasa Full-size:
Lexus LS600HL V8 445HP > 0-100 > 5,5 sec
Mercedes S300 Hybrid L4 231HP> 0-100 > 7,6 sec
BMW Seria 7 nu are inca o motorizare in acest moment
Audi A8 2.0 TFSI hybrid > 0-100 > 7,7 sec
Clasa Executive:
Lexus GS450H 335HP > 0-100 > 5,8 sec
Audi A6 nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare
BMW Actibe Hybrid 5 > 0-100 ? 5,9 sec
Mercedes E class nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare
Si exemplele pt continua. Deci cum este batut la performante ? Datele tehnice spun invers.
Multi ''meseriasi'' pe aici ! . Daca Mercedes ar fi fost intr-un continuu ''trend ascendent'' , interioarele si exterioarele ar fi fost originale la fiecare model in parte, nu copiate si minimalizate de la clase superioare. Interiorul; acestui E seamana izbitor de mult cu cel din S, iar asta eu o notez drept lipsa de creativitate si ma duce cu gandul ca doar atat poate Mercedes pt anul 2015 . Daca interiorul mai e cum mai e, atunci exteriorul lasa de dorit. Nu-i decat un S class adus la dimensiunile clasei ''executive'' si cam atat . La fel cum C class este un S class adus la dimensiunile clasei medii . Un fel de Matrioska. Pacat, dar nu mai ofera nici un brand premium originalitatea oferita de Cadillac CTS , Lexus GS si respectiv Acura RLX. Nivelul de calitate din E class , m-as fi asteptat sa fie peste concurenta mai ales ca este o aparitie noua . Insa din poze nu vad prea multe insertii de piele asa cum m-as fi asteptat, insertii pe care GS Facelift le are, cum ar fi : zona centrala a volanului,zona touch pad-ului, si alte cateva detalii . Masina aceasta ar fi trebuit lansata ieri , nu azi. In 2016 la sfarsit de an, Gs-ul va primi o noua generatie care va integra inclusiv un motor Fuel Cell pe hidrogen.
ps: Chiar la noul Hyundai G90 citeam mai devreme unde se spunea ca grafica sistemelor multimedia sunt in colaborare cu Samsung si ca ofera o rezolutie unica in industria auto Ultra HD 4K. Asadar pana si Hyundai ii depaseste pe cei de la Mercedes.....trist !
PS: Automarket, dc nu postati lansarea oficiala a lui Genesis G90 ( inlocuitorul vechiului Equus ) ?
Ultimele comentarii
565 in total