@:).........In locul tau nu m-as fi dat cu parerea daca as fi stiut ca nu am nici cea mai mica legatura cu domeniul automobilistic. Iar negatia matale ma face sa iti pun la indoiala profesionalismul din domeniu.
Noua generatie Honda Accord 2.4L CVT varianta destinata pt tarile NON-Europene, a carei greutate este mai mica decat cea Europeana cara a iesit din productie, accelereaza de la 0-100 ( sau 0-62mph ) in 7,6 sec cu cutia CVT, iar cea manuala in 6 trepte 0-100 in 7,1 sec . Mai exista si un motor V6 aspirat de 278CP putere asemanatoare cu Superb care accelereaza in 5,6 sec , iar Superb 2.0 TSI 280CP in 5,8 sec. Deci care-i smekeria cu turbo FakeVAG ?
@Andy,
Acordul European este o masina aparuta acum 7-8 ani, de aceea si acceleratiile sunt mai slabute, iar greutatea e si ea mai mare.
Mult mai inteligent ar fi ca cei care au oferit voturi negative sa vina si cu un argument ....... Dar nu am pretentii de la ''experti'' ca voi....... Orikum , daca atat reuseste Mercedes in 2015 cu al sau hybrid sa fie mai performant cu 0,3 sec ( diferenta insesizabila ) fate de LS o masina aparuta acum 8 ani......atunci tineti-va bine sa vedeti ce poate HONDA .
Honda Legend 2015 3.5 V6 7AT Hybrid (382 HP) 0-100 ( 0-62mph) in 5,2 sec ....... Cat spuneati ca are S500El > 442 HP ? :))))))))) deci cu 40HP mai multa putere si cu o mie de turbine si acceeasi greutate ca Legend ....pai care-i inovatia ????? :))))))
@mishazaitev, pai asta este un adevar, faptul ca aspiratele alea ''depasite'' ofera performante superioare oricarui motor FakeVAG , si nu numai Mazda . Spre exemplu :
Honda Accord 2.4 I-VTEC CVT ( cu cutia aia de viteza anesteziata ) si 185 CP face 0-100 in 7,6 sec
Skoda Superb mk 3 1.8 tsi 180cp dsg ( cutia aia de viteze super performanta ) si cu cateva zeci de kg mai usoara ca Accord face 0-100 in 8,1 sec .
Fac masini fantastice.....chiar daca sunt practic niste Fakevagene poleite cu sclipici si piele fina la interior....... iar TE DE IU-ul de sub capota chiar suna a Porsy domne....
Au pacalit fiindca motoarele lor sunt atat de depasite, incat nu ar fi recompensat ca performante trecerile de la Euro X la Euro Y si tot asa. Asa ca practic motoarele arau aceleasi de 15 ani ( adica depasite si invechite ) doar ca pacaleau testul de emisii . Nici la cele turbo-benzina nu stau prea bine la performante. S-a demonstrat deja ca Mazda le cam da clasa cu aspiratele lor celor de la VW la capitolul performante, asta in cazul in care sunt axate REAL pe norma de poluare REALA si nu trunchiata.
Ultimele comentarii
565 in total