BMW Seria 3 este una dintre cele mai slabe masini din clasa sa. . Motorul entry-level este total depasit si invechit 2.0D 116CP . Asta pe langa faptul ca la 30+k euro vine cu jante din tabla +capace , volan fara comenzi si piele, fara cruise control, fara faruri cu lupa, fara proiectoare ceata, fara buzunare scaune spate, etc.......... Acceleratie 0-100 > 11sec ....penibil . Dacia Logan 1.6 16V 105 CP 0-100 > 10,2 sec ( si asta din 1.6 ) .Mazda 3 1.5 100CP 0-100 >10,7 sec..................... Daca asta inseamna ''premium'' pentru ei.....nu au nimerit bine aceasta notiune. Mai cunosc ceva ''nemtesc'' : 1.5 DCi 90CP , sau 1.5 Dci 109CP :))))))
Mey @Scorpioane ......... singurul care face parte din Grupa mica (pregatitoare ) esti tu. Tu nu intelegi ca pana si G90 este net superior lui Seria 7 si S class doar prin cele cateva idei enumerate ? Are cea mai buna izolare fonica din clasa si singura care poate fi condusa in regim 100% autonom. LS sa se inspire de la S ? Aici ai dreptate, volanul si rotile sunt niste cercuri, adica la fel de rotunde :))))).......in rest Marsadas ar vtrebui sa se mai inspire de la Lexus, si sa introduca un sistem de propulsie alternativ , avansat ca cel care va fi echipat viitorul LS.........sunt in urma mult la toate capitolele cei de la Mercedes. De BMW nu mai zic, nu se compara cu absolut nimic pe langa LS . Sigura chestie ar fi ca va avea sisteme de propulsie Toyota, deci ar fi cam la egalitate la anumite etape, in rest ei pe contprop[riu slabuti. Mintea omului nu duce peste, asa in DE , acolo unde ''aparatorii Europei'' au luat-o rau pe miriste......... Vezi DieselGate ( ca posesor de VW cu piele mi-ar fi fost rusine ) . Ce ''genii'' din 2005 sa tot fraudeze , iar altii sa investeasca bani grei in tehnologii moderne....... Vezi Merkal si imigrantii ........... Niste adevarate ''genii'' se gasesc in Germania. In curand vor angaja pe linia de asamblare imigranti fara carte de munca si fara pic de cultura......sa vezi atunci calitate ''germana garantata''
http://www.agerpres.ro/externe/2015/09/17/merkel-industria-auto-germana-ar-trebui-sa-le-ofere-imigrantilor-o-sansa-14-42-20
Honda Legend 3.5L V6 Natural Aspirat 380HP 0-100 in 5,2 sec
Porsche Panamera 3.6 V6 (310 Hp) PDK 0-100 in 6,3 sec si asta cu 15 mii de turbine instalate.
Deci, despre ce masini adevarate vb ? :))))
''Japonismele'' astea sunt pe primele locuri in topul fiabilitatii si tehnologiilor JD Power. Toyota va deveni din nou lider MONDIAL si anul acesta, pe cand FakeWagen ala ''calitativ'' probabil se teme si de Kia-Hyundai care ii va depasi odata si odata. DC spun asta ? Si iti spun ca nu sunt fan marci Coreene ( doar japoneze). Pai tu te-ai uitat la calitatea si tehnologiile noului Genesis G90 ( inlocuitorul lui Equus ) ? Ai citit ce au spus oficialii ? Este cea mai antifonata masina din acest segment........Imi pare rau sa te dezamagesc, dar S classe ( limuzina aia super-ultra-calitativa doar prin iluzie ) este net inferior la capitolul antifonare si rulare silentioasa unui G90. Ahh, era sa uit. Hyundai G90 este prima limuzina de lux de serie complet autonoma . Este prima limuzina din segment care ofera scaune cu reglaj automat dupa forma soferului.
Citez :''Pe lângă cea mai bună izolare fonică din clasa sa şi cele mai bune tehnologii privind siguranţa, Genesis G90 dispune de un spaţiu imens la interior, asta datorită ampatamentului de 3,160 mm. Totodată, sedanul este echipat cu scaune faţă care se pot regla electric în 22 de moduri, iar scaunul şoferului se poate adapta după forma persoanei care stă pe el.''........... Un K.O din partea Hyundai.......Acum asteptam K.O-ul care il va da Lexus cu LS.
Nu stiu ce sa comentez. As fi vrut sa nu o fac, dar intre timp, mi-am sucit parerea imediat dupa ce am aruncat cu privirea pe lista de echipari a noului Auris. Megane mk4 arata intr-o nota aparte fata de restul concurentilor......singurul lucru care-i lipseste este originalitatea fata de intreaga gama Renault........ E un Talisman mai mic la partea frontala, cand va aparea si sedanul sigur va fi un Talisman 100% , doar ca adus la dimensiunile clasei compacte......din nou Matrioska! Dupa mine, Toyota Auris, ramane in continuare cea mai buna alegere din segment si singura 100% originala la design. Nu seamana ca un Avensis mai mic.
PS: Performantele cam anesteziate la 130CP. Iar aici este un handicap al mai multor producatori. Norma de poluare Euro 6 niveleaza demarajele si optimizeaza astfel consumul si scade nivelul de emisii, lucru care creste timpul in acceleratii. Masina mea Euro 3 2.0i benzina 133CP accelera de la 0-100 in 9,sec . Acum dupa resoftare in 7,5-8sec ( motor natural aspirat ) timp comparabil cu un BMW 520I 2.0 184CP turbo aspirat ( asta ca sa comparam aceeasi cilindree ) sau Mercedes E250 2.0 211CP .
Ultimele comentarii
565 in total