@Scorpionul........... Pe Bune ? Dar de unde pana unde stii tu ca as vrea sa am FakeWagen ....pardon Haudi cu sclipici adica Macan? Despre ce Dacie vb amice ? Eu nu am Dacie si nu am avut niciodata, si nu mi-ar fi rusine sa conduc si o a patra masina personala de la acest brand. Intr-adevar nu-i o masina prea rafinata, dar iti faci treaba cu ea. Nu cred ca este cazul sa ne apucam acum sa radem de cei care detin Dacii.Nu ar tine de profesionalismul meu in primul rand. Nu vreau sa ma laud, dar masinile mele personale am mai spus si o mai spun odata sunt doua Toyote Avensis 2 una P-facelift si cealalta facelift ambele benzina motorizari de varf + o Nubira 2 CDX 2.0I 145 hp varianta de varf an 2006 . Toate masinile au fost achizitionatii noi direct de la furnizori si nu sunt cumparate SH . Totalul sumei care am cheltuit-o pe ele, as fi putut sa-mi cumpar foarte bine un Haudi dala'' shukar'' Chiu 5, chiar in varianta de varf, dar NU. Intre timp m-am gandit sa dau spre vanzare un Avensis, pt achizitia unui Aygo de oras, pt fataiala de zi cu zi.
PS: Expertule in ale automobilisticii, Cayenne e concurent direct cu LX ma ? :))))) .Cayenne concureaza cu SUV-uri de talia RX nu LX . Te-ai uitat la linkul care ti l-am dat ? Ai vazut cum e lucrat si finisat interiorul lui LX ? Apropo.....Si este un FACELIFT doar. Acum inchipuie-ti cum va arata noua generatie, daca un facelift amarat a primit atatea schimbari. LX570 SUPERCHARGER 450hp ESTE NET SUPERIOR unui RR Autobiography atat in off-road , fiabilitate dar si calitate si finisaje.
@noname00
Nu ai cum sa nu fi de acord, deodata ce punctul meu este unul argumentat care reflecta adevarul dar in acelasi timp ofera si o relatare concreta care imi sustine opinia. Eu am studiat filozofie si drept, nu ma poti contrazice. Nici motorul 2.0TDI 85CP nu-l vad prea bine........ E asa lent, ca-l rupe Tico pe Drag Race :)))))
Cu 8.000 euro fac ''swap engine'' la una din masinile personale cresc puterea undeva la 400-600 HP si cu restul mi-ar ajunge sa ma dau si pe autodromul lui Titi Aur :))))))
Domnule Michael Mauer, va dau un indiciu de design : ceva mai emotional va rugam, nu de alta dar ne apuca cascatul cand privim ''creatiile'' fostului Walter da Silva .
Eii pentru ultimul comentariu ai un +1 de la mine. Nu contest faptul ca esti un pasionat auto si in al doilea rand un personaj care se documenteaza frecvent in legatura cu acest domeniu. Dar de anumite ori o iei haisa cu afirmatii mult prea putin concrete si lipsite de argumente care sa-ti sustina teoria, ori respectiv practica. Mama ei de practica......... tz tz tz :)))))
Cum de te-am crezut ? Pai mi-am dat seama de la bun inceput ca este un Seat Alhambra, stii tu dc ;) .
Citez : ''Bazandu-te pe presupuneri nu ai cum sa fii 100% sigur ca avea ESP''. Pai acelasi lucru ti-l pot reprosa si eu tie : Bazandu-te pe presupuneri, nu poti fi sigur 100% ca masina a fost cumparata SH din alte tari . Ce zici ? Si discutia asta mai poate continua acum pana la Craciun ....... Pai e frumos asa ? Pai cand mai fac caltabosul si eu ? :)))))
''anonimul'' care a comentat mai sus. Nici prin cap nu imi trecea sa aduc in discutie Toyota Alphard, un competitor desavarsit. Total de acord cu ceea ce spui, insa nu prea ai cu cine aici. Aici frustrarea e atat de mare incat daca vine un alt fan japoneze cum esti tu, zic ca esti aceeasi persoana. Dehhh daca doar atat pot concepe, e grav.
@noname00, Hai sa-ti raspund la ce m-am referit prin jalnic. Jalnic in sensul ca pe o duba patrata si non-aerodinamica cum este Caravelle performantele sunt de prisos. Maxim 150CP as recomanda pt aceasta duba. Restul e doar marketing, care face ca pretul masinii sa fie umflat cu pompa. Cine vrea mai mult poate face un ''swap engine'' sau chip si va stoarce mai mult, la bani mai putini poate decat cere producatorul. Inca odata, o mai spun si am mai spus-o. VW Caravelle alias Transporter si respectiv Beetle si Scirocco sunt singurele modele pe care le-as cumpara fara nici o ezitare de la acest constructor, chit ca se afla intr-un mare scandal la nivel global. As alege cv pe benzina, chit ca motoarele turbo-aspirate sunt net inferioare celor aspirate , chit ca consuma mai mult decat un motor aspirat, si chit ca are o fiabilitate inferioara decat un aspirat, as alege aceste modele pt istoria lor care si-au consolidat-o din generatie in generatie. Restul gamei VW cat si brandurile poleite cu sclipici gen Porsh sunt doar marketing si cam atat. Nimic senzational , doar 911-le si ceva Boxster mi-a mai ramas in minte , restul gaselnite care sa creasca profitul.
OOOO....... Ce onoare magnifica Scorpioane. Salut voinicule, cum o mai duci cu chiu 5-ul ? Upss, pardon Macan.....neh ca iar le incurc, sa fie oare de la platforme si motorizari ? Coincidenta e mare :))))))
Pt tine posesorule de masini premium, am ceva mai condimentat :
Lexus LX 570 V8 380HP 0-62mph > 7,4sec sau LX570 supercharger 450HP 0-62MPH > 5,7 sec mai nou. SUV adevarat nu chislindita aia :)))
http://www.lexus.com/cm-img/gallery/2016/LX/Lexus-LX-570-cabernetsemianilineleatherinteriortrim-gallery-overlay-1204x677-LEXLXGMY160008.jpg
Ultimele comentarii
565 in total