Intr-adevar Nissan GT-R chiar face 0-100 in 3,5 sec ai foarte mare dreptate. Adica in varianta cu motor 3.8L v6 de 486HP . Aici iti dau dreptate. Dar asta e varianta din 2008. De atunci performantele au tot urcat. Au ajuns la 530HP, apoi la 550Hp, apoi la 600HP . Ce mi-ai dat tu mai sus este varianta de 486HP .
Citez din ultimul comment : ''avand in vedere ca in realitate GT-R face 0-100 in 3.5 sec '' .
Citez din commentul de mai sus: '' se vede 0-96kmh (0-60mph) 2.9 sec'' .
Bai esti nebun ? de la 2,9sec ai ajuns la 3,5sec ? Nu mai bn vrei sa spui ca GT-R NISMO accelereaza precum Loganul ?
Hai sa-ti spun ce-i gresit in raspunsul tau. Era evident: Nici nu ma asteptam de la un raspuns CATEGORIC si plin de profesionalism de la un ''fanul niciunei marci'' .
In primul rand Porsche 911GT3 este mai usor decat cu 300kg-400KG decat un GT-R NISMO ( de asta are mai putini cai ). Cu toate astea , degeaba este extrem de usor, accelereaza de la 0-100 in 3,5sec timp slab in compartie cu GT-RNISMO , chiar daca am ''presupune'' ( sa-ti dau tie apa la moara ) ca el face 0-100 in 2,9 sec. In al doilea rand 911GT3 costa 150.462 €, cu vreo 40mii mai mult nu 20k. Ai calculat prost. GT-R NISMO costa putin peste 100 mii , undeva la 110 mii euro. Deci e o diferenta COLOSALA ca pret. Finisaje mai bune ii poti face si unui Logan daca vrei. Cum spuneam mai sus, sunt tunneri specializati in interioare din piele de cea mai inalta calitate. Cu 10 mii euro in plus poti face orice masina premium la interior, si tot mai raman 30 mii diferenta, asta in cazul in care ai modifica interiorul lui NISMO .
In concluzie, pe langa faptul ca 911 GT3 costa cu vreo 40 mii euro in plus fara de GT-R NISMO . Pe langa faptul ca este mult mai usor cu cateva sute de kg decat NISMO, accelereaza mai lent ca NISMO . Astept de la tine o comparatie identica atat ca PRET, atat ca PERFORMANTE ( sa fie V6 , 3.8L, acceleratie asemanatoare, etc ) dar si ca GREUTATE asemanatoare . Cu indulgenta +/- 10Kg maxim diferenta.
In rest pot spune acelasi lucru despre testele realizate de cei pe care mi i-ai dat drept link: lasa-ma cu reviewurile cu betivii aia de pe ''caranddrr...'' cand eu ti-am dat masuratori facute de teste vide reale, nu de jurnalistii neica nimeni''
@Pro-VAG,
De acord cu tine. Probabil esti un adevarat fan auto al industrie germane . Mult prea putini sunt ca tine din pacate.
''si interiorul acestui GT-R nu e facut in niciun atelier specializat, e interiorul variantei Egosit'' . Bai esti nebun ? :))))) Acum stai jos......nu ai nici o legatura cu domeniul auto. TopCars Design ( daca ai auzit de el ) face interioare auto pt BMW, PORSCHE , Audi, etc. La fel cum Lumma Design face interioare si body-kit-uri pt Range Rover.
Si acum sa revenim la GT-R. Domnule ''specialist auto'' , afla ca acest interior a fost realizat de altelierul de tuning interior ( specialisti in realizarea interioarelor auto din piele ) Seton Leather . Halal fan mai esti. Chiar la aparitia lui GT-R Egoist s-a spus lucrul asta , citez : ''Interiorul se remarcă printr-o gamă de materiale de o calitate deosebită, disponibile în mai multe culori. Inserturile din carbon și pielea furnizată de specialiștii germani de la Seton Leather care acoperă scaunele sunt principalele noutăți din cabina ce poate găzdui doar două persoane'' ....... A-propos, se scrie ''Egoist'', nu ''Egosit'' domnule ''specialist auto'' .
Autoevolution, a facut si un review. Dar tu esti de pe alta planeta, din pacate. In al doilea rand testul lui Anton Avtoman ( jurnalistul rus ) este cel mai concludent ca masina ofera performantele de pe hartie. Acum ma intreb, ce sa cred ? Pe inginerii care au realizat aceasta masina si au notat in cartea tehnica 0-100 in 2,4 sec sau un amator de pe automarket care boraste printre comentarii ? Banuiesc ca inginerii si specialistii aceia nu erau chiar atat de prosti nu ? In sfarsit!
Revenind si la celelalte bazaconi pe care le-ai scris...... E clar ce fel de fan esti tu. Am sa le iau pe rand, cu toate ca-mi pierd timpul cu asemenea prostii.
Citez : ''eu nu am zis ca tsi sunt cele mai performante; am zis ca modelele concurente nu aveau la acel moment decat matoare aspirate si pe mine ma interesa turbo pentru a aobtine mai multi cai din resoftare'' Bai esty nebun ? Si i-a zi ''fanule japoneze'' de cati ani a aparut TSI ? Nu au nici macar 20 de ani de cand sunt pe piata. Toyota in anii 80'' se juca cu asemenea motoare. Cand a aparut Supra ( ca tot ai adus in discutie pe ea ) cu motor turbo in anii 80'' , FakeVAG inca se juca pe motoare diesel fara turbina SDI-urile. 3.0 Turbo 238CP cu nume de cod MA70 iti spune ceva ''fanule japoneze'' si totodata un absolut ''expert auto'' ? Iti zic eu, acel motor era unul dintre cele mai performante motoare turbo 3.0 la acea data. Pe vremea acea, foarte putini ofereau motoare turbo, iar marea majoritate nu prea stiau cu ce se ''mananca'' ..... FakeVAG era la ani lumina . Dar azi s-au axat si ei pe era ''turbo-aspirarii'' , din pacate au dat RATEU de la primele aparitii. Motoarele lor au cel mai jalnic coeficient de fiabilitate din industria auto.
Citez '' honda nsx, de cand o tot amana deja a trecut "o generatie" (7ani), deja e invechita; plus ca e f scumpa si SINGURA ASEMANARE CU UN SUPERCAR EUROPEAN E CA IA FOC DIN SENIN''. Bai esti nebun ? :))))) . Acura NSX a parut de cateva luni, domnule ''fan japoneze''......halal fan mai esti. Tehnologie ''invechita'' ? Adevarul ca DA, adica sa scoata aceleasi performante dintr-un V6 , performante care un 918Spyder Hybrid le scoate din V8 si cu 300CP mai mult. :))))))))) ....... ''ia foc'' ? Mai sa fie, nu prea ai nici LOGICA. Mai sus spui ca nu a aparut si ca o tot amana, iar jos spui ca ia foc din senin. Bai esti nebun ? :)))))) .Pai cum ia foc daca ea nu a aparut......ia zi ''maestre'' , care-i logica ta ? Vad ca ai si ''sustinatori'' care-ti ofera destul cam multe voturi pozitive. Acum ma intreb daca dansii au o LOGICA identica ca a ta :)))))
On Topic : Se vede ca interiorul GT-Rului din imagini, a fost reproiectat la un atelier specializat in modificari interiore din piele .... Probabil acest interior a costat peste 7 mii euro. Are insertii din piele chiar si pe zona din plastic unde sunt asezate butoanele pt reglarea scaunelor electrice, zona unde nu vezi cusaturi din piele nici la marcile precum Rolls sau Bentley. Deci e clar ca interiorul a fst facut premium de acele ateliere speciale in tunning interior. Exista si la nou un GT-R modificat a carei lucrare a costat 6.500 euro. Masina afost modificata la interior numai alcantara neagra cu cusaturi albe stil romb.
Ultimele comentarii
565 in total