Era de asteptat . Toyota cam face masini mult prea adevarate fata de ''DAS AUTO'' , cam asta este secretul lor. Sunt pionieriii in masini hybrid. Sunt pioniri in masini pe hidrogen. Sunt pionirii tehnologiei in industria auto. Sunt pionieri in fiabilitate. Sunt pionieri in masini cu capacitati remarcabile in Off-Road. Sunt pioniri in autovehicule de lux . Cand Mercedăs, Bămvău si Auhdi, se vor ridica la standardele de calitate cu care este construit un Lexus, atunci cu siguranta ii vom vedea si pe ei in topul JD.Power. Pana atunci Lexus conduce detasat de ei, la fel cum conduce si la vanzari la zona de hybride. Un GS este mai vandut decat un Seria 5 hybrid. Un RX este mai vandut decat un x5 Hybrid, iar comparatiile pot continua. Ba mai mult Mercedăs nu va bate niciodata recordul de vanzari la automobile de lux pe care l-a batut LS inca de la lansare in USA. Valoare masinilor germane ''DAS AUTO'' scade din ce in ce mai grav, pe cand Toyota este cel mai valoros brand din industria auto, cu o rata de depreciere minimalista.
@Andy, de acord cu tine, dar Elantra ti se pare o masina de buget ?La pretul de 18 mii fara oferta nu prea. Fiat Tipo, C-Elysee, 301, Rapid, Toledo sunt berline care care tind spre zona compacta, la fel precum Octavia tinde spre zona medie, sau Superb spre zona executive. Masinile astea impaca si capra si varza. In ultima vreme sedanurile compacte au crescut in proportii, incat consumatorii s-au axat de la berline medii la cele compacte care ofera un spatiu suficient de mare . Per ansamblu Tipo este cea mai ''exotica'' aparitie in aceast segment al berlinelor de buget. Imi plac butoanele de tip Alfa Romeo.
@Scorpionul.negru,
OK. Parerea oferita de proprietari o consider cea mai de incredere, de aceea iti voi da dreptate de aceasta data. Ai din nou +1 de la mine.
Revenind la GT-R Nismo. Este in continuare o bijuterie tehnica destul de avansata care poate ''cara'' si 2.000 CP fara probleme de fiabilitate. La pretul pe care il are nu are si nu va avea niciodata rival, kit ca va fi premium si pretul va creste. Sa nu uitam ca odata cu cresterea pretului vor creste fara indoiala si performantele masinii. Iar daca acum un V6 de 3,8 L obtine performantele unui motooare turbo mai mari , sau respectic unor motoare identice dar cu greutate mult mai scazuta, in viitor cu siguranata va fi la fel. Sa nu uitam ca aparitiile de pe piata de la concurenta sunt totusi noi, si chiar si asa tot nu ofera performantele unui V6 de pe GT-R Nismo decat avand motoare mai mari ca cilindree sau putere, sau respectiv fiind considerabil mai usoare. Iar pretul mult mai ridicat decat un GT-R Nismo.
Cine vrea un supercar japonez de ''scoala noua'' mult tehnologizat cu sistem de propulsie hybrid cu 3 motoare , si 573HP V6 exista Acura NSX o masina care nu poate fi batuta de concurenti. Ofera o acceleratie de 2,7 sec , costa 170k$ si este tot V6.
Ultimele comentarii
565 in total