@zarnesjeavra
Voinicule, tocmai ai un motiv prielnic de bucurie zilele astea . Motivul ca vine anul nou si te poti handranii cu pretenii la o carciumioara acolo la tine in satuc. Sper ca ti-ai alimentat din timp bericile la PET vandute la reducere. Cat despre inteligenta mea, nu ma cunosti pt a-mi da definitii !
Daca aceast generator de migrene ( zarnesteanu ) crede ca prin atitudinea sa contradictorie care nu convinge nici un copil, il face sa para inteligent, atunci nu-l vad prea bine pe acest muligan. Ma refer doar la domeniul auto.
@Scorpionul.negru,
Aici sunt total de acord cu tine. Finisajele tind mai de graba spre clasa de lux decat spre premium la AMG GT. Iar sistemul multimedia este si el mai bun ca la GT-R. Asa cum am spus, nu contest faptul ca AMG GT are un interior mai calitativ ca GT-R, doar ca il are la un pret cv mai ridicat.
@Mitica Blajinul alias Lucian Niculaie ( numele adevarat ) , Masina mea personala era proiectata din fabrica sa faca 0-100 in 9s cu al sau motor 2.0 N/A 133CP. Nu, nu este vb de Toyota si nici de vreo alta marca japoneza. Detin doua Toyote Avensis 2 intr-adevar ( una prefacelift si alta facelift, achizitionate pe persoana juridica de noi ), dar asta nu m-a oprit ca sa cumpar si un model de la o alta marca in 2006 .Acesta este un sedan compact marca Daewoo Nubira II ( achzitionat pe persoana fizica de nou ) Acum masina scoate un timp de 7,8 sec si o putere de 151CP dupa micile modificari aduse ( deci 1,2 sec e diferenta, dar cu 0,4s mai lenta decat Octavia 1.8 TSI 180CP ). Oricum ''respira'' mult mai bine acum. Masina a fost testata pe dinamometru. Are o masa totala de 1.270 Kg in talon ( greutate comparabila cu compactele sedan din prezent ) .Asadar o masina foarte usoara, care ofera performante modeste, cat sa nu te faci de ras la semafor :) .
''Mercedes nu poate sa tina piept cu un Hyundai care nici nu a aparut?''
Voinicule, te sfatuiesc sa bagi fuguta la culcarica, ca nici tu nu le ai cu domeniul auto. Hyundai G90 s-a lansat de mai bine de 2 saptamani. Si odata cu el si varianta LWB ( pullman ) care se bate cu Maybach. Nasol, daca Hyundai ofera un concurent la aceasta clasa inca de pe acum. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma in urmatorii ani. Cat despre performante. Pai noul motor turbo benzina a lui G90 de 3.0 si putin peste 300CP face 0-100 in 6,2 sec . Mercedes W222 echipat cu un 3.0 turbo benzina si tot putin peste 300CP face 0-100 in 6,1 sec . Pe bune ? Adevarul ca 0,1 sec in mai rapid e o ''performanta'' :))))) . Lasa istoria. Istoria nu mai reprezinta nimic in ziua de azi. Vezi VW si DieselGate, sau BMW si DieselGate cu o marja de eroare de 10% . Lexus are o marja de eroare de 0,8% ( aproape nesemnificativa ). Cat despre vanzari, pe bune ? Baga o cautare si vezi cine face legea la vanzari hybrizi in diferite clase.
PS: Te rog sa nu mai raspunzi. Ai face o mare favoare comunitatii care-ti citeste postarile .
Draga @lorinczi.thomas, afla ca ''primul automobil din lume'' avea scris pe el Oldsmobile. Acum fugutza la somn, ca nu-i de tine domeniul automobilistic. Cat despre Lexus, cand Marsadas va fi construit la standardele de mai sus atunci, vom sta de vorba. Pana atunci Marsadas va trebui sa infrunte rivali din Coreea , care nu ii da pace. Genesis este de acum divizia de lux de la HYundai. Deja primele modele au fost lansate: G90 si G90 LWB rival pt S Maybach.
Ultimele comentarii
565 in total