@mowgli_jungle. Este clar ca pana la tine in jungla lucrul esential din postarea mea nu a ajuns prea detaliat. Asta in ciuda, in care aici era vb despre altceva. Anume, ca M4 este mai uosr decat RC F de asta l-a si batut in comparativ. Nu pentru ca BMW a inovat in propulsoare performante si manevrabilitate cum spun ''creierele spalate'' alde tine. BMW doar a facut o masina mai uosar cu un raport kg/cp mai mic decat al lui RC F, dar cu o ergonomie mai proasta si un spatiu mai mic. Era greu de inteles lucrul asta ? Dupa care, ca deobicei deraiezi de la subiect si mai arunci cate o aberatie de la tine. Prima din ele fiind asta, citez : '' greutate scazuta inseamna eficienta''. Bai esti nebun ? Nu stiam ca la o masina super sportiva aceasta este prioritatea primordiala ?In al doilea rand, ca un frustrat care baleste pe tastatura ar fi fost imposibil sa nu arunci si o alta aberatie de-a ta. Asta in ciuda in care nu am zis niciodata ca Nubira este o masina super sport si nici macar nu-i in clasa cu M4 sau RC F....dar ma rog ca deobicei aberezi. Totusi spre cultura ta generala, daca tot ai deschis discutia. Nubira are bare torsionale pt rigidizarea caroseriei atat pe puntea fata cat si puntea spate ( asta in cazul in care nu stiai ) , pe langa asta 2-ul beneficiaza de un sistem de suspensie total revizuit din aliaje usoare . Intr-un final masina cantareste doar 1270kg ( greutate asemanatoare cu un sedan compact din anul 2015-16 ) .Nu cunosc sedanuri compacte care ar avea 1110kg , asta in cazul in care as scadea ''150kg'' ? Bai esti nebun ?Ca deobicei frustrarea ti-e mare. Masina scotea stock 9s pana la 100km/h , acum dupa chip accelereaza mult mai rapid, si asta cu un motor aspirat 2.0 de 145CP scoate un timp asemanator cu Octavia 1.8TSI 180CP DSG7 . UPSSS.......... dar asta e mai grea cu 75Kg decat Nubira......pai cum vine asta maestre ? Alte masini din clasa sunt mai grele , iar tu spui sa mai scad 150Kg ? Pai vrei sa faca 6sec cu cei 145CP pana la 100km.h dupa aceea ? Mi-ar fi sincer mila de posesorii de Marsadas si Bemveu care au cheltuit suma unui apartament cu 4 camere in Cartierul Dorobanti , dupa aceea . Mai sa fie, dar cum era aberatia aia cu ''cuplul si puterea la roata'' ? Un Bembeu 520i cu 184CP sa accelereze identic cu Nubira ? =))))))....Pai sa nu tragi o burta de ras ? :)))))))
@Dram,
Nu stiu cn face pe prostul. Dar din cate reiese din comentariul tau de mai sus, e clar. Nu aveam de unde sa stiu la care Lexus te-ai referit, dar tu tocmai mi-ai confirmat ....... citez : ''Pentru segmentul care l-ai spus sunt performante f slabe'' .
Userul @noname, a raspuns ca deobicei pe langa subiect. Asta in cazul in care aici discutia incepuse cu LC , nici decum cu RC F . Trecand peste aberatia zilnica, @noname a clarificat un lucru CORECT ( lucru ptcare are o apreciere din partea mea ). RC F este mai greu cu 300Kg. Asadar Bembeu nu a inovat in absolut nimic. Doar au facut o masina mai usoara si mai prost ergonomica ( dat fiind acest handicap ). Calculeaza raportul CP/Kg al celor doua masini RC F vs M4 si ai sa intelegi.
PS : Ca deobicei, Redactia Automarket doarme, si nu i-a masurile generale pt curatirea site-ului. Drept dovada scursura Zarnestiului e din nou prezenta.
Sunt fan MINI, trebuie sa recunosc. Dar sunt ale naibii de scumpe :) ...... Nu mersi ! Am trecut peste nivelul de ''hipster'' . Cu 46k euro, gasesti alternative mai bune. Cum ar fi Juke Nismo RS , o masina pe care am testat-o si care mi-a placut foarte mult. Pretul > 26k euro cu cutie manuala .
@Dram, eu doar te-am intrebat la care Lexus te referi ;)
Pe ce anume te bazezi cand spui ca LC500 are performante slabe ? Pe segmentul pe care ''l-am spus eu'' ? Multumesc ! Am aflat tot ceea ce aveam nevoie de la tine. Anume : Nu ai nici o legatura cu domeniul automobilistic. Oficialii Lexus au decist in ce ''liga'' va concura LC-ul, iar ''matale'' ca un adevarat pasionat cu ''performante'' ideale in domeniul auto ai fi trebuit sa cunosti pe ce fel de segment activeaza acest model.
Cat despre ''performante slabe'' . Nu ai adus un argument, care sa-ti sustina teoria conform caruia ''este cel mai slab'' . Eu am adus, si voi mai aduce din nou, poate mai rumegi niste idei.
Maserati GranTurismo Sport 4.7 V8 AT6 460CP > 0-100 > 4,8 sec / Viteza maxima CONSTRUCTIVA 298 km/h
Lexus LC500 V8 5.0 467 CP > 0-100 >4,5 sec / Vit. max CONSTRUCTIVA 316km/h
Aston Martin DB9 Coupe 5.9 i V12 48V 450CP > 0-100 > 5,1sec /Vit. Max. CONSTRUCTIVA 300km/h
Asadar de unde pana unde este cea mai ''slaba din segment'' ? Ia zii maestre ? Si asta poate un LC normal. Curand asa cum am aratat va aparea LC F varianta de performanta, care va eclipsa orice GT . Daca mai pun si un TRD atunci, concurenta directa nu mai are sanse. Probabil si prima cutie cu 10 trepte din LUME care schimba precum una cu dublu-ambreiaj este secretul in performantele lui LC.
@sugasteanu
Salut Voinicule ! Ar fi mult mai ''profesionist'' din partea ta daca ai avea si un argument conform caruia sa-ti sustina ceea ce a zis. Pana atunci, eu doar ''enjoy'' spectacolul pe care il faci pe aici fara ca echipa AM sa te baneze. Daca nu intelegi bn romaneste. Am sa-ti traduc si in rusa.
Ultimele comentarii
565 in total