@@madalescu,
Eu cred ca ''respectivul'' nu prea are nici o legatura cu domeniul auto. E ca si cum ar zice ca si-a luat M5 in caroserie E39 rupt in 14 inmatriculat la Bulgari care mai mult de 100 de cai nu mai scoate , dar l-a luat doar ca sa arate cat de ''cool'' este. Acelasi lucru si cu Tiguan 2.0 DieselGate.....UPS pardon TDI am vrut sa zic.Deh ca iar confund motoarele :)))))))
Sa dai 310 mii pe un Haudi rebrenduit , cu alte finisaje ( probabil ceva mai bune ), dar cu ergonomie de anii 90'' . Sistemul de navigatie este amplasat ca la un VW Passat , adica deloc accesibil in timpul condusului. In sfarsit ! Judecand dupa pretul relativ mare al acestui banal ''eSiUVi'' ti-ai putea achzitiona chiar 2 sau 4 masini de calitate ultra-inalta. Cum ar fi Lexus LX570 facelift 2016 -128 k euro ( prin Dom Automobile ) . Iar cu restul banilor LC500. Sau respectiv un GS F un RC F si un RX450H .
@Scorpionul.negru,
Cayenne Turbo S nu e si el tot un VW cu sclipici ?
Citez dintr-un comentariu care denota mult ''profesionalism'' : ''Mor de ras, Rav4 mai are mult pana la Tiguan. Vorbim aici de SUV si nu de veleitati off-road de care sunt interesati 5% din cei care cumpara din acest segment'' . Pai sa nu tragi o burta de ras cand citesti astfel de ineptii ?
@@AM, Tiguan nu are nici cea mai vaga ''experienta'' in off-road......Asa ca mucles !
On Topic : O masina care nu poate fi descrisa in cuvinte. Pe langa faptul ca RAV4 si Sportage sunt intemeietorii acestui segment, acum Rav4 vine sa denote ca este si primul crossover hybrid al acestui segment.
Ultimele comentarii
565 in total