@Scorpioane , nu ai idee cat esti de caraghios cand dai cu oistea-n toate gardurile si zbiara vacile plapande :))))
Citez : '' in afara de 2 brand-uri amarate nu mai au cu ce sa se laude pe categoria premium'' . WTF ? Doar 2 ? Mai, asta chiar ma face sa-ti pun la indoiala profesionalismul tau auto. Chiar vrei asta ?
In rest DA. Nu am contestat niciodata ca Lexus nu-i = Toyota , doar ca este diferenta de la cer pana la pamant cand te referi la ansamble, subansamble, parti tehnice, sistem audio, transmisii, suspensii, etc . La Porsche asa cum am zis,mosteneste totul de la VW, adica un VW cu sclipici la un pret nesimtit de mare.
Poftim cutie aici automata ''contemporana'' mai ''expertule''
http://www.realitatea.net/dupa-4-ani-de-munca-japonezii-au-lansat-o-nebunie-de-lexus-prima-ma-ina-cu-10-trepte-de-viteza_1865301.html
@Scorpionul ,
''Toata lumea stie ca Toyota le furnizeaza motoare si multe alte componente catre Leuxs'' . Asta-i argument ? Prietene hibrizii de pe Lexus ti se par cumva luati de pe Auris,YAris sau Prius ? Transmisiile E-CVT de pe Lexus ti se par luate de pe Toyota ( Toyota are CVT ) ? Motoarele de 5.0 N/A de pe modelele de performnata Lexus ti se par cumva luate de pe Toyota ? Platformele Lexus sunt cumva luate de pe Avensis sau Yaris, etc ? Cutia cu 10 rapoarte ( prima din lume - pe modelul LC500 ) ai vazut-o si la Toyota ? In schimb la POrsche de la platforme, transmisii pana la motorizari , sisteme de directie inclusiv planetare si suspensii sunt 100% VAG .
Ultimele comentarii
565 in total