Domnule @mircea . Nu voi contesta sfatul dvs si voi respecta minima decenta pe acest site.Doua intrebari as avea : Userul zarnesteanu care a atacat si a injurat de nenumarate ori cativa utilizatori, care a fost motivul pentru care ''dumnealui'' nu a primit avertismentul de rigoare ? A doua intrebare ar mai fii : Primea mea postare se referea strict la subiect, care a fost motivul stergerii ? Multumesc !
Citez din teste cu modele premium Toyota. Acum ce sa cred, un mucos care baleste pe AM platit de ''hitleristi'' sau niste jurnalisti care au 3 bibloteci de carti citite si suynt documentati bine in domeniul auto. Ce sa vezi ? Acestia spun ca Toyotele (mentionate si de mine ) sunt de standarde premium .
Citez dintr-un test drive cu Toyota Camry
''Aici îmi amintesc de reclamere anilor 90 la S-Class-ul german, când se spunea că la bordul lui W140 se putea citi chiar dacă maşina rula prin denivelări. Încercaţi să citiţi astăzi la bordul S-Class-ului modern... Într-un Camry însă, ai putea-o face! Nu îmi vine în minte nici o altă maşină de producţie curentă, disponibilă şi în Moldova, care ar avea o suspensie atât de moale şi capabilă să absoarbă neregularităţile carosabilului! Pare incredibil, dar suspensia lui Camry e mai confortabilă decât orice sedan comparabil din triada germană!'' .......WHAT ? Cum domle' mai confortabial ca Passat B8 ? Nu se poate .....
Citez din test drive cu Toyota Venza luxury
''trebuie să menţionăm grija celor de
la Toyota pentru izolarea acustică a
habitaclului, dar şi lipsa oricăror
sunete date de componentele
interiorului chiar şi atunci când
maşina rulează cu viteze de 70-80
km/h pe prundiş dur. Deci interiorul o
fi mai puţin plăcut la percepţia
vizuală, dar calitatea de asamblare
rămâne fidelă standardelor Toyota''
Si acum citez din Test Drive cu Toyota Prado LC150 :
''Astăzi e mai puțin off-road și mai multă șosea. Land Cruiser e una dintre cele mai confortabile mașini cu care am mers vreodată. E un Maglev cu încălzire în scaune și hoovercraft pentru bolovanii de la țară. Noroiul și zăpada sunt doar desert pentru prietenul nostru de două tone. Dăi cauciucuri bune și-l mai oprești doar la punctele de frontieră. Și benzinării.
Concurență nu prea există pentru el. Singurii care îi pot ține piept sunt Jeep Wrangler și Range Rover. Și totul de la un preț de aproape 55,000 Euro!'' ...... Mai sa fie, pai daca in viziunea ta de ''hitlerist'' nu-i ''premium'' atunci la ce il compara cu Range Rover ? Sau Range Rover nu-i premium nici el ? :))))
Citez dintr-un alt Test Drive tot cu LC150 Prado :
''Cea mai inovativa jucarie electronica de la bordul noului Land Cruiser se numeste Crowl Control si reprezinta de fapt cel mai evoluat sistem de tractiune integrala din lume.
Daca Land Rover a inventat sistemul Terrain Response Toyota a inventat la randul sau primul pilot automat in mediul off road. Daca activam sistemul masina poate parcurge aproape orice suprafata in mediul off road, soferul trebuind doar sa mentina directia.'' ....Mai sa fie din nou este comparat cu marca britanica. Sa fie oare doar o coincidenta ?
PS : Oricum trebuie sa fii mult prea ''plafonat'' sa crezi ca DOAR SIGLA face diferenta intre premium si non-premium. Dc zic asta ? Simplu : O Mazda 3 in varianta entry-level este mai premium decat un A class cu motor si piese low-cost de pe Renault-Dacia . A class cu motor de Logna scoate 90CP in entry-level. Mazda 3 scoate 150CP in entry-level iar finisajele sunt mai bune .
Felicitari Kia. Nu de putine ori m-am gandit la achizitia unui model al acestui producator. Preturile sunt imbatabile vis a vis de calitate. Sunt multe modele care-mi fac cu ochiul, cum ar fi : Sorento, new Sportage, new Optima, Pro C'eed , Rio, Soul electric, Cadenza.
Ultimele comentarii
565 in total