@Kirotractor Totu-i relativ in lumea asta, iar ce-i omenesc pentru tine e neomenesc pentru altii, si viceversa.
Revenind la "omenescul tau", nu prea mai sunt hot-hatch`uri pursange pentru ca nu prea se mai cauta/vand, clientii sunt din ce in ce mai orientati spre confort si starea aia de relaxare la volan, fara oboseala specifica masinilor care-ti cer prea multa .. soferie. Dar in acelasi timp, tot aceiasi oameni, adica majoritatea cumparatorilor genului asta de masina, isi doresc sa nu transpire la orice depasire si sa aiba un zambet tamp pe fata la calcarea acceleratiei - in special la drum intins, asa ca producatorii le-au pus cai, multi sau foarte multi, si astfel s-a ajuns la definitia hot-hatchului in vremurile astea. Ah, era sa uit, mai trebuie sa fie si practica - pentru ca in unele situatii e singura masina din familie sau este cea "de familie" - ci nu-i o jucarie barbateasca scoasa din garaj doar pentru gadilarea ego-ului masculin. Baga toate nevoile astea intr-un hot hatch si vezi daca nu-ti rezulta fix Golf R sau omoloagele lui de la alti producatori, cam cu aceleasi specificatii.
Vrei masina rapida pe circuit, iei Lamborghini Aventador SVJ, cu 6:44:97 pe Nürburgring.
Vrei masina de strada, semi-confortabila si semi-sportiva, cu portbagaj decent si loc mai mult decat suficient pentru 4 adulti, fie ei si de statura medie-mare si care sa nu arate ca o jucariuta sportiva adusa la 1:1, iei Golf R, sau altele din categoria asta. Daca vrei sa renunti la confort si/sau spatiu in favoarea sportivitatii, dinamicitatii si senzatiei de kart, ai o multime de alte variante, mult mai potrivite pentru nevoile astea decat un Golf R. E loc destul sub soare pentru toate, iar in functie de categorie ai mai mult dintr-o specificitate si mai putin din altele, ceea ce e normal, pentru ca masina perfecta nu exista, si chiar dac-ar exista, ar fi perfecta doar pentru o categorie de oameni, ci nu pentru toate categoriile, evident, in functie de nevoile si placerilor lor.
Revening la Golf 8, inca nu ma obisnuiesc cu design-ul exterior, nu-mi vine sa cred cat e de urata, ma asteptam ca variantele GTI/R sa fie mai aratoase, cu elemente de design care sa mai imbunatateasca aspectul variantelor normale, da` nu-s cine stie ce diferente, pacat, as zice :(
@Madal Da, bineinteles, dublul standard e viu si-nfloritor, inca ma uimeste poporul asta, dupa atata amar de vreme, da` n-are nimic, bat saua sa priceapa iapa. Pana una alta, asteptam vesti despre urmatoarea generatie de TypeR, o sa fie cea mai buna masina facuta vreodata :D
Ultimele comentarii
104 in total