Bine punctat articolul, insa as dori sa nu mai vad remarca de genul "macar ai in standard ABS & ESP". Din cate stiu ESP-ul este o dotare obligatorie din 2015, deci nu e ca si cum Dacia ar fi pus acest pachet (Abs , ESP , EBD) pentru ca tine la siguranta cumparatorilor. Nu ati spus nimic de stergatorul cu un brat sau de singura duza spalator de parbriz .
@Edikkk .. ce e robotizat la CVT? hai cu recititul textului inainte de a apasa "TRIMITE" , sau poate face o petitie catre AM sa introduca un buton de EDIT. (Wink)
Tocmai ce ma apucam de scris, insa m-a oprit constiinta si am zis sa arunc un ochi catre un oponent "mai premium" cu gandul de a face mai interesant comentariul de Hate catre VW.
Sa trecem la "urale", zbierand catre "parerologii" care s-au aprins acum ceva timp ca : "D-le cum sa dai 39k pe o Honda (TyR)"; uite ca a venit momentul sa intreb eu acum parerologii, un Golf GTi impopotonat cu briz-brizuri care costa aprox 7k (Club Sport e 41K la baza tot in Jermania) "face" 48k adica cu aprox 1400 euro mai putin decat un A35 AMG, cu o singura optiune configurata (faruri LED d'alea "jmechere" la 1400e nu d'alea de sarakie la 900e).
@ds.. Talisman Estate in ce segment se incadreaza? Megane, ca si Golf, Octavia, i30, Ceed, Civic, Focus, etc (toate cu varianta tourer) vor ramane in clasa compacta; medium cars (C). Nu poti reaseza masina in alt segment doar pentru ca in varianta tourer aceasta depaseste 4600cm. Pentru Europa nu exista nici o clasificare atestata, inca. Vezi doc:(https://ec.europa.eu/competition/mergers/cases/decisions/m1406_en.pdf)
Ultimele comentarii
90 in total