@MV Lucrez in IT, nu am habar de ce zici tu acolo. Orice brand are rateuri, dar are si masini bune. Dar sa generalizezi asa tot brandul, e similar cand spun vesticii ca totii romanii sunt tigani.
Brace yourself! Vin romanasii experti in design si spun ca masina e urata, gretoasa si daca ar primi-o gratis, s-ar dezice de ea mai ceva ca Iuda de Iisus (ca tot e sezonul).
Asta in timp ce ei dau cu mistria la job-ul lor la negru, iar expertii platiti de BMW castiga pe luna cat ei in 10 ani.
Sa curga dislike-urile :))
Fara dubiu, cea mai tare masina electrica non-Tesla. Se putea mai bine? Pentru anul 2020/2021 nu cred.
Citind comentariile, am vazut de mai multe ori scris cuvantul progresisti decat cuvantul Mustang cred. Nu stiam ca esti de blamat daca iti place evolutia si progresul si trebuie sa fii aplaudat daca iti place regresul, decaderea, cu alte cuvinte, retardul.
Pentru cine sta la casa si isi poate construi infrastructura necesara este o masina excelenta. In oras, cu un consum de 17 kWh, mergi lejer peste 500 km pe Extended Range, fara niciun fel de efort. Daca stii sa conduci o electrica in oras, poti scadea consumul si sa te duci spre 550km. Pentru 30 km/zi medie in Bucuresti, asta inseamna 1 incarcare la 17-18 zile.
Extern, mergand legal, ajungi si la Cluj si la Iasi. Daca mergi mai economic, pe o vreme prietenoasa, poate ajungi si la Timisoara, pe Extended Range.
Presupun ca aceleasi crize au fost facute de cei contra curentului, adica regresistii si cand a aparut downsizing-ul motoarelor pe benzina. Nu are cum turbina sa suplineasca un motor curat aspirat, fiabil, bla bla. Ba are cum si o face foarte bine.
Dacia Spring=7,500EUR/44CP=170 EUR/CP
Mustang Mach-e(baza)=51,800-10,650-5,000(aprox red de la dealer)=36,000EUR/269CP=134EUR/CP.
Nici nu luam in calcul diferenta de tehnologie, interiorul, materialele folosite, dimensiunile masinilor si toate cele.
Dacia Spring este ceva scos din joben pentru a respecta standardele UE. De aia nici nu e facuta aici, ca nu au avut interesul sa creeze infrastructura necesara la Mioveni, desi diferenta de pret nu cred ca era atat de mare intre noi si China. Nici nu e o masina gandita de la 0, ci efectiv luat un model Renault si pus brandul Dacia.
Nu inteleg numarul mare de comenzi pe aceasta masina de 3.7 m lungime si 44 de CP.
Ultimele comentarii
5 in total