Este adevarat, masina nu e ieftina (la pret de lista) iar service-ul, considerandu-se exclusivisti, este scump.
De asemenea masina nu se simte ca fiind "racheta", dar cine isi ia SUV Volvo nu urmareste cifre si nici nu va face curse pe A2.
Motivele mele care m-au determinat sa iau XC60 T8 non-polestar au tinut de desing-ul exterior (mult diferit de tot ce este pe piata), de design-ul interior (cred ca aspectul simplist al bordului este cel mai atragator la acest moment), calitatea materialelor si atentia la detalii (mai buna, la aceiasi bani, decat concurenta) precum si siguranta in caz de impact, legendara Volvo.
Referitor la autonomie si consum, am cateva precizari din experienta directa:
- cu o incarcare completa pot sa fac naveta casa-serviciu-casa + mici drumuri aditionale in oras complet electric timp de 2 zile (30 Km range efectiv, cu 2 persoane, incarcare doar cu cumparaturi ocazionale). Incarcarea o fac la o statie publica, relativ aproape de casa.
- consumul mixt (urban+extra-urban ce include autostrada si DJ-uri) fara restrictionari semnificative in stiul de condus, cu optiunea de incarcare baterie din motorul termic activa, dupa 8.000 Km, este de 8.2 l. Este mult pentru un propulsor de 400 CP? Nu cred.
Ultimele comentarii
1 in total