Practic, pe 25 ianuarie vom vedea doar stilizarea exterioara oficiala pentru sezonul 2010, transpusa pe monopostul Brawn BGP001 din 2009. Adevaratul monopost, care cel mai probabil se va numi Mercedes-Petronas RB1, va fi dezvaluit pe 1 februarie, cu ocazia debutului testelor.
Dar cine a zis ca intr-o lupta spectaculoasa, plina de efervescenta, perdantul ar fi McLaren?Poate fi si the other way round. In plus, Formula 1 e o chestie, fotbalul e alta. Iar tu gandesti cam fotbalistic. Stiu ca tii cu Dinamo, iar rivalitatea de moarte fata de Steaua sau Rapid este pe cat de proverbiala, pe atat de reala si palpabila. Dar asta e total altceva;spiritul hooligans nu merge la Formula 1. F1 nu e un sport pentru mase ca fotbalul, este un sport select, care se adreseaza numai anumitor categorii. Da, intr-adevar, se poate vorbi despre victorii categorice, se poate vorbi despre esecuri rasunatoare, dar cam atat. Din punctul meu de vedere, este total nepotrivit sa raportam F1 la o lupta pe viata si pe moarte, oricat de seducatoare ar fi aceasta idee. Chestiunile cu ura ancestrala dintre McLaren si Ferrari mai merg cum mai merg, dar chiar si asa, sunt prea romantice pentru gustul meu pragmatic.
Mircea, chiar nu am de ce sa ma bucur. Si nu sunt naiv latunci cand vorbesc de Ross Brawn, eu doar ii laud calitatile de tehnician. Ce se desprinde din textul tau este ca Ross Brawn e un rookie, un loser, care a avut norocul ca altii, cei tari, nu s-au pregatit cum trebuie pentru sezonul 2009... Si ca merita sa sufere pentru neobrazarea sa...
Tu doar iei toata pasiunea pentru McLaren intr-un mod prea personal. Ce crezi, ca dupa cursele dezastruoase ale McLaren din prima parte a sezonului, imi venea sa plang, asa cum iti venea tie(chiar tu ai recunoscut intr-unul din vastele tare comentarii), ca imi faceam procese de constiinta, ca nu mai puteam dormi de neliniste si suparare?Stiam un singur lucru:ca se poate progresa, iar McLaren a demonstrat asta in cele din urma. Insa, chiar si asa, a ramas inca foarte departe de ceea ce a fost in sezonul 2008.
Imi pare rau, intr-un fel, pentru ca Mercedes(sunt fan al marcii) se departeaza incet, incet de McLaren in F1, desi, cum am spus anterior, nici una dintre parti nu este nici pe departe datoare celeilalte. Dar asta e, life goes on. Astept cu nerabdare sezonul 2010, sunt fan McLaren, dar vreau sa vad ce va reusi si Mercedes GP, si de ce nu, Ferrari, Red Bull sau Renault. Pentru ca, intai de toate, imi place Formula 1.
Au aparut noi speculatii referitoare la linia germana de piloti a Mercedes GP:Schumacher(a scapat de sarcini la Scuderie, este consultantul "calutului" doar in materie de automobile de strada, dar are o varsta, si in plus, castiga bani frumusei de cand sta pe tusa-insa, poate fi SURPRIZA despre care vorbeste Norbert Haug) sau Vettel(chit ca si-a innoit contractul cu Red Bull, nimic nu e batut in cuie-contracte se fac si se desfac pe banda rulanta;de asemenea, poate constitui SURPRIZA). Heidfeld ramane in continuare o optiune, insa e departe de a fi o surpriza.
Ultimele comentarii
13 in total