In acest caz e de luat in calcul si stilul de condus. Daca va uitati atent la poze, avem niste valori de consum destul de mari, dupa parerea mea. In poza 16 avem o MEDIE de consum de 29,6 kWh / 100 km. Si daca ne uitam in poza 14, acolo apare o valoare si mai mare, de 32,1 kWh, daca vad eu bine. Cand ai asemenea valori, atunci normal ca o sa spuna ca ia in considerare 80% din valoarea afisata de CB in trafic extraurban si 50% din valoarea afisata de CB in trafic urban. Cand ai asa un stil de condus care genereaza asa consumuri atunci nu te mira ca una-doua se descarca bateria. Poate domnul Clep ar trebui sa menajeze putin pedala de acceleratie ca sa obtina un consum mai bun si autonomie mai ridicata. Electrica nu se conduce ca un Infiniti :)
PS: La un stil de condus mai moderat, nu babeste, risc sa afirm ca ar putea reduce MEDIA de consum undeva la 20 - 22 kWh / 100 km.
@Tatraurs: e-UP generatia actuala, cu bateria mai mica, in sistem carsharing avea un consum mediu de 15-16 kwh/100 km raportat la aprox 2000 de kilometri. Nu neg, e posibil sa scoti si 30 kwh/100 km cum spui tu, dar in oras chiar cu toti consumatorii porniti nu cred ca ajungi la asa valori mai ales in cazul unui e-UP.
Personal, tot cu un e-UP generatia actuala, am scos un consum de 13,5 - 14 kwh/100 km cu incalzire + incalzire in scaun pornite in regim de oras, fara mod ECO sau ECO+, temperatura exterioara sub 10 grade. Am avut insa cuplata regenerarea la nivel maxim la franare.
Sunt curios daca scaunele au ramas aceleasi. N-ar fi fost rau o cutie automata si pentru motorizarile pe benzina (sau macar pentru 1.2 TCe). In rest pachetul tehnologic e ceva neasteptat pentru Dacia: ma refer la asistentul pentru unghiul mort si sistemul Multi View Camera.
Ultimele comentarii
16 in total