Chestia pe care vad ca nici un fan McLaren nu o intelege, e faptul ca daca ai in posesie date despre anumite teste automat NU mai trebuie sa faci si tu zeci sau sute de teste nefolositoare, nu mai pierzi timpul cu acestea.
Ex: eu si cu x trebuie sa construim un monopost f1. Daca eu am o gramada de date de la testele lui, normal ca voi sti care modificari nu are rost sa le incerc pt ca nu functioneaza, si care sunt bune ... deci in loc sa pierd 1000 de ore pt a ajunge la concluzia ca o aripa forma "X" nu ma ajuta, pot folosi timpul respectiv pt a dezvolta un alt model.
Nu stiu cum poti spune despre alberts ca e nevinovat. Din cate stiu eu, mecanicul are pe o parte a tablitei inscriptia "BRAKE ON" si pe cealalta "1st GEAR", si cand o ridica sus ii da voie sa porneasca. Eu unul nu am vazut ca mecanicul sa ridice sus semnul.
Imi cer scuze pt. faptul ca poate nu am fost foarte bine inteles in mesajul anterior .. probabil am fost destul de ambiguu. Am sa incerc sa folosesc o "metafora".
Sa spunem ca exista un turneu de 10 competitii atletice ... in fiecare competitie se alearga proba de 100m. Corect ar fi ca la fiecare din aceste competitii, toti concurentii sa porneasca de pe aceeasi linie de start. In momentul in care la a doua competitie, cel care a castigat-o pe prima primeste un avans de 10m, al doilea clasat 8m s.a.m.d., cel care in prima competitie s-a clasat ultimul nu prea mai are sanse sa ajunga intre primii. Dupa 5 competitii s-ar putea ajunge la situatia in care un concurent porneste cu un avans de 30-40 de metri, reducand drastic sansele de castig ale celorlalti. Sper ca s-a inteles ceea ce am vrut sa zic, deoarece exact acelasi lucru se intampla si in acest concurs.
Ultimele comentarii
18 in total