Ferrari au facut foarte multe tururi fara probleme la masina si au scos timpi excelenti in mod constant. Exemplu de stint a lui Alonso:
* 1:12.600
* 1:12.302
* 1:12.133
* 1:11.985
* 1:12.122
* 1:12.133
* 1:12.240
* 1:12.00
* 1:11.669
* 1:13.205
* 1:11.625
Ar trebui sa credem ca sunt in fata. Nu se stie exact distanta. Oricum stau bine stau chiar foarte bine. Au lucrat la masina din iulie 2009 si se vede. Personal astept Red Bull care cred ca vor fi si ei in fata anu asta.
Problema cica ar fi ca sunt echipe care ar folosi TRILU sau CVADRUPLU deflector nu doar DUBLU. McLaren si Mercedes GP ar fi pe lista. Asa am citit pe forum la ferraristi. Oricum trebuie clarificat totul inainte de inceperea sezonului sa nu fie problemele de anu trecut.
Este o masura care avantajaza masinile si pilotii blanzi cu pneurile. Pe multe circuite se va opta pt o serie de cam 4 tururi cu pneuri hard pt a le aduce la temperatura si aderenta optima si al 4 tur sa fie cel mai rapid. Cine iese din regula asta va fi interesant de urmarit in cursa ce strategie va avea. Pe circuite cum ar fi Barcelona cu asfalt foarte abraziv, pneul mai moale va fi distrus in cateva tururi de combinatia masina grea+aderenta scazuta.
Timpii de azi sunt foarte putin relevanti. Totusi Schumacher are cateva avantaje. Ii place pe slickuri si fara controlul tractiunii. Nu prea ii place cu masina plina. In fine asteptam Red Bull pe 10 dar oricum daca s-a stabilit ceva astazi, se prefigureaza diferente foarte mari intre echipele de top si cele din spate.
Ultimele comentarii
30 in total