• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Littlefoot

  • Membru din 28.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 134 in total
  • Lumea care e convinsa ca cei de la Red Bull triseaza si sunt obsedati de teoria conspiratiei, luati si cititi aici ce spune Alonso despre asta. Sper sa si intelegeti ceva. Fernando Alonso, who is Vettel's main rival in the championship, said that hearing strange noises from the Renault engines in Singapore was nothing new. "I think the different engine noise has been there all year with Red Bull," he said. "It's true that in Singapore it's maybe more obvious because it's a street circuit and people can watch in the corners. "But if you went to the winter tests in Barcelona, in the corners, the Red Bull had a different sound. So they are using something different compared to the other teams, but it's something that is completely okay [legal]. "They pass all the checks in the races on Saturday and Sunday so they are completely okay and it's up to us to do a better job and to maximise the potential."
    Avancronica Marelui Premiu al Coreei de Sud - îl poate opri cineva pe Vettel?
  • Treaba cu pneurile a devenit mult prea extrema. Cand ajungi sa faci tururi in cursa cu 20 de secunde mai lente fata de timpul de pole si esti fortat practic sa te plimbi pe circuit ca sa nu distrugi pneurile ceva nu e in regula. F1 ca si competie nu mai are niciun rost.
    Vettel susţine că pneurile l-au împiedicat să câştige în Spania
  • Dupa parerea mea cei de la Pirelli isi cam bat joc de masinile de F1. Mai ales de oamenii care lucreaza atat sa stoarca cat mai multa perfomanta din masinile alea. Ce au facut anul asta cu pneurile e exagerat. Pur si simplu si-au batut joc!
    Hamilton: "Pneurile soft nu sunt potrivite pentru circuitul din China"
  • Si atitudinea asta a lui Alonso de "noi suntem cea mai unita echipa" e penibila. Stia de la inceput ca venind la Ferrari Massa va lucra pentru el. Asa ca e normal sa fie liniste cand stii ca esti numarul 1 si celalalt are misiunea de a-ti tine spatele si nu o sa te deranjeze. Nu e cazul lui Webber.
    Alonso: "Adevărul despre unitatea Red Bull a ieşit la iveală"
  • Lui Alonso nu i se va cere niciodata sa nu il atace pe Massa, sau sa ii cedeze pozitia. Niciodata!
    Alonso: "Adevărul despre unitatea Red Bull a ieşit la iveală"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău