@Leo. Serios ? 1.5 Ecoboost 150CP iti spune ceva ?
@someone. CNA-ul nu are nici o legatura cu com-urile auto, ba chiar incurajeaza libertatea de exprimare . Nu cred ca a jignit nimeni cu nimic la acest topic, ba chiar nu stiam ca feedback-ul negativ la adresa unui brand auto inseamna jignire sau acuzatie injurioasa. Dar fiecare crede ce vrea ;)
@@Leo
Din care film vorbesti ? Compari mere vs pere . Ce treaba are Seat Leon de performanta cu un SUV ? Cine a vorbit ceva de acceleratii ? Mergi prin RO cu 230 la ora ? Iar nu ti-ai facut temele ?
PS: N-ai inteles mesajul meu . Este vorba de simt de raspundere si calitatea perceputa . Degeaba imi ofera Multi-link pe modelele superioare . Nu ma forta pe mine ca consumator sa-ti dau inca pe atat din suma pentru a avea parte de tot confortul si feelingul pe care alti producatori concurenti ti-l ofera din entry-level . Asta inseamna manipulare . Pt tine e greu de inteles.
@@Leo
Prietene draga. Iti suna ceasul, fuguta la culcarica de dupa-masa ca nu-i de tine aici. E vorba de feelingul propriu-zis in cazul suspensiei care reprezinta 98% din tinuta de drum al unui autoturism ( restul de 2% - 1 % reprezinta izolarea fonica 1%- sunetul motorului in rulare). Nu cred ca am facut o comparatie vreodata cu SUV vs sedan ( sunt clase diferite ) . Am comparat doar Multi-link vs Punte rigida conventionala pe clase aseamanatoare . Chiar si asa , un Suv cu Multi-Link va avea un comportament superioar d.p.d.v al confortului fata de un sedan ''biznis'' cu punte . In ceea ce priveste centrul de greutate este exclus aici. Conteaza trasa ideala . La punte rigida: rotile sunt fixate intre ele pin intermediul unei grinzi rigide .....cand iei o curba, distanta dintre roti si caroserie se modifica.....intr-o parte ai distanta mai mica, iar in cealalta parte ai distanta mai mare. La independenta: rotile sunt fixate de sasiu prin diferite sisteme de brate , care permit unei roti sa se ridice sau sa coboare independent de cealalta roata, adica permite ca masina sa stea pe trasa ideala. Daca le comparam pe ambele pe un traseu accidentat sau virajat : In cazul puntii rigide masina va derapa cu puntea spate in curba, deoarece toata puntea se va misca, evident ca nu cu aceeasi intensitatea, dar derapajul se va face simtit foarte bine de la 60-70 km/h. In cazul suspensiei multi-link NU va misca toata puntea spate, facand posibil ca cealalta roata sa fie in permanenta lipita de sosea si sa mentina traiectoria corecta. Ma indoiesc ca ti-a intrta la taraboanta.
Ultimele comentarii
21 in total