@keotegainashi
''cineva care are ceva cunostiinte in suspensiile auto(asa ca matale) ,in vecii vecilor nu ar scrie " Suspensie faţă Tip MacPherson cu arc elicoidal " .Pe ce lume traiesti ? Tu nu vezi mai ''maiastrule'' ca este citat de pe website-ul Suzuki Romania ? Nu este copy-paste ci un citat . Tu esti mai ''destept'' ca cei care au scris asta pe site-ul Suzuki vad :)))) .Suzuki Baleno a renascut fiindca clientii vroiau un Swift mai mare si mai accesibil, asa a aparut Baleno.
@keotegainashi
Mecanicule. Nu mi-ai raspuns la intrebare : Aro IMS unde avea diferentialul cu toate ca masina utiliza suspensie tip punte rigida inclusiv pe fata ?
In ceea ce priveste Suzuki. Pe bune ? Mai ''expertule'', Swift foloseste o suspensie spate tip : punte semi-rigida, adica semi-independenta , adica o suspensie cu un COST suplimentar fata de puntea rigida conventionala a la' ''Ghermany'' .
27. Suspensie faţă Tip MacPherson
28. Suspensie spate Punte semirigidă şi arcuri elicoidale
Citat de pe site-ul oficial Suzuki ( Swift )
In ceea ce priveste Baleno, el DA , foloseste o punte rigida conventionala, fiindca este un model inferior lui Swift .
27. Suspensie faţă Tip MacPherson cu arc elicoidal
28. Suspensie spate Punte rigidă cu arc elicoidal
Citat de pe site-ul Suzuki ( Baleno )
Arata chiar bine din pozele spion scapate pe internet. Sincer chiar mi-as cumpara unul ...... Opsss ...stai asa : am uitat ca trebuie sa platesti ''nemteste'' daca vrei sa ai o suspensie modesta anului 2016. Probabil va trebui sa dau inca odata din pretul de baza sa am suspensie independenta, iar daca vreau o suspensie demna de o marca premium -adaptiva, trebuie sa cumpar paacketul S line care mai costa 3j de mii ....DAS SMEN Auto :)))))
@koteghertoieasi
Salut ''expertule'' . De diferential nu am auzit, decat pe ARO IMS si cateva offroadere care ce sa vezi au tractiune 4X4 si au punte rigida chiar si pe fata . Unde o fii ascuns diferentialul la IMS cu suspensie tip; punte rigida ? Te las pe tine sa ghicesti, esti meserias.
@kacatlasnikov. Multumesc pentru complimente . Nici mama nu-i atat de grijulie precum esti tu . Nu stiam ca Sandero si Logan au Multi-link ..... dar deh ........
Salutare don' inexorabil. Apreciez prezenta dvs si devotamentul din comentarii. In ceea ce priveste industria auto americana, nu stiu cand am zis eu ca hulesc marcile lor auto. Oricum, te-ai delectat ? Chevy Blazer suspensie cu osie spate in entry-level, Mustang la fel, Dodge CHARGER 2.7 benzina la fel......mai vrei ? Acum te-as ruga sa-mi prezinti cateva modele premium japoneze sau Coreene cu punte rigida ( suspensie low-cost pe spate ) sau de volum. Astept !
PS : Raspuns la intrebarea ta :
Nu stiu eu , dar Lexus nu are suspensie low-cost pe dedesubt :)))))))
Salutare domnisorule inexorabil ! Chiar asteptam sa iesi din barlog de la hibernare si sa te incalzesti pe aici ( cert e ca s-a cam lasat frig ''la bucale'' ) . Voiam sa-ti reprezint unul din etalonul industriei auto americane -favorizata ta . Ford Mustang 5 oferea o suspensie spate tip punte rigida conventionala, adica ceva penibil de ieftin pt un muscle-car american cu valente sportive, intelegi tu :)))). Nu cred ca pot lasa puntile si suspensiile- este un comentariul la urma urmei cu care poti fi sau nu de acord. In ultima vreme am devenit destul de exigent in analizarea unui autovehicul de tot ce tine de punctele forte : tren de rulare ( suspensie ), fiabilitate , emisii poluante, confort, dinamicitate ) , iar cand vine vb de marci premium exigenta se solidifica. In cazul ''inestimabilului'' Lexus, afla ca ofera un subansamblu premium ( suspensie adaptiva ) asa cum era de asteptat de la o marca premium, spre deosebire de Audi-BMW- Mertz care ofera suspensii low-cost pe modele accesibile si de intrare ca si cele de volum, iar cele de volum ca Dacia , ulterior toate in aceeasi oala - Down Quality. Ce inseamna suspensia low-cost ? Nu de putine ori am circulat cu masini cu astfel de suspensie , multe din ele conduse de mine. Acum 4-5 luni ( nu mia sitiu exact ) intamplator am ales sa circul in spate ca pasager. Am luat un taxi- VW Jetta 2008 de la P.Unirii pana acasa. Intrand in ecuatie gropile orasului, canale puse aiurea , gropi formate pe langa canale, denivelari, speed-bumps pe stradute, a iesit un adevarat cosmar d.p.d.v al confortului calatorind cu acea Jetta . Masina avea punte rigida clasica spate. La primul speed bump abordat, am simtit ca sar de pe bancheta spate -apropo: bancheta nu e deloc profilata, stai pe ea ca-n microbuz drept . In cele din urma mai cu dureri de mijloc, mai cu junghiuri in stomac am ajuns acasa, am zis : Vai Doamne, asa ceva..........ca sofer mai e cum mai e, dar ca pasager :))))
Ultimele comentarii
21 in total