Arata bine. Mare pacat ca interiorul este ''imprumutat'' de la Cherokee ( ca sa ma exprim elegant si sa nu zic -copiat ). Sper ca Jeep si-a invatat lectia. Inainte stiu ca se jucau cu osie dubla ( puntea fata +puntea spate ).
Dom' Inexorabil. Pe tine nu te intereseaza perfectiuneași nici cine o ȋntruchipează, serios ? Tu chiar spui un adevar ? Masina este ca a doua nevasta. Cum nevasta de langa tine o vrei perfecta : fidela, harnica, sa rupa patul cu tine, asa si masina. Stai linistit, nu mi-ai raspuns fiindca stii si tu ca masinile nipone n-au astfel de bube. Uitandu-ma aidoma pe website-ul Hyundai America, am aflat ca G90 ofera una dintre cele mai avansate suspensii adaptive din clasa sa : A8, seria 7, S class. O masina pe care mi-as lua-o fara sa clipesc daca ar fii sa aleg ceva premium . Iar cum Lexus e prea scump as alege Genesis G80 , G90 sau Kia Cadenza 2016 .
''planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate''
Probabil ai sarit asta. Foarte ''delicat'' limbajul. Altceva mai stii ? Sa zici mersi ca am bagat in seama un descreierat ..... multi vad ca te ocoloesc cu desavarsire.
@keotefutushi
Cund ai sa-mi raspunzi la intrebarea de mai sus, mai vorbim. Inca odata : unde se afla diferentialul la Aro IMS cand acesta ofera suspnsie fata+spate tip : punte rigida ? Nu stii. Stiam asta. Dar dc mai vorbesti prostii daca nu stii, eu asta nu pricep ? Aceeasi aberatie ai comis-o si la stirea cu CC , acolo unde ziceai ca un 4Motion nu poate avea punte rigida ca doar el are diferential de cuplu si putere. In sfarsit ! Am sa-ti zic eu unde este situat diferentialul in cazul tractiunii 4x4 sau RWD . Cu siguranta cei cu un dram de cultua auto au vazut ca pe sub unele masini, de obicei 4x4, este o punte rigidda , cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate.
Masini cu punti rigide pe ambele axe:
- jeep cherokee
- wrangler
- Land Rover defender
- Aro IMS
- Mercedes G-Klass
Adica niste modele LOW-COST , cu toate ca Marsadas Batz GE classe este premium, dar si scump pe deasupra.
Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta):
- Nissan Terrano mk1
- Isuzu Trooper mk.2
- Lada Niva mk3
- Mitsubishi Pajero mk.1
- Aro mk.2
Asadar ia zii ''maiestre'' cum se foloseste puntea rigida cand au tractiune 4x4 ?
Asa arata o punte rigida cu diferential pe mijloc ( cu ar pe foi )
http://www.dezmembrarimasini.ro/media/images/original/punte-spate-completa--cYKi8o.jpg
Ultimele comentarii
21 in total