Eu am mai spus-o. E ok (pt. buzunar) sa-ti iei un diesel nou.Cand iese din garantie si incep problemele.....apare @motorina si spune ca daca diesel nu e, atunci nimic nu este. Totul se rezolva cu mai multe filtre montate pe la motor........
Cele mai mici cheltuieli pe care le are cineva in ziua de azi , sunt cele cu intretinerea unui motor pe motorina.Filtrele alea minunate se gasesc pe toate gardurile,uleiul ala negru si ars il poti folosi ca ingrasamant si, pe de alta parte , te poti pisa in rezervorul uree. Si mai sunt nenumarate avantaje, dar nu mi le aduc aminta.Laboratoarele de cercetare sunt murdare in comparatie cu laboratoarele unde se repara tdi, hdi etc
Pe unii reflectiile ii fac sa reflecteze....A gandi si a reflecta este acelasi lucru. Numai ca , aici, cineva a luat un ciob si s-a asezat pe marginea santului si a inceput sa reflecteze. A inceput sa reflecteze lumina soarelui cu ciobul......Am ajuns unde am ajuns(Romania) datorita faptului ca majoritatea reflecteaza. Sau reflecta......Daca diesel nu e, nimic nu e.....Stau pe cur si ma tot mir. Si i-mi dau cu sictir.....
Potential incredibil? La un randament de 30%,potentialul nu este de loc incredibil. Se lucreaza din greu la o marire de 10%. Cei 4 timpi de functionare al motorului vor avea loc in 2 cilindri. Trebuie sa mai curga multa apa pe garla pana va fi pus la punct.
In legatura cu motorul de mai sus , pot sa spun ca acolo va muri .Pe masa aia.....Iar daca o sa reuseasca sa fie fiabil, o sa coste de va veti scufitza pe tavan
Ultimele comentarii
554 in total