Achtung @ROV, că 6,6 kW (fără ”h”) înseamnă puterea de încărcare max. și NU capacitatea bacteriei -- care-i probabil de +/- 25 kWh în cazul e-restomod-ului ăsta.
În rest, costul adaptării îmi pare nesimțit (min. 30.000 €, plus un Mini antic în stare bună.)
La fel de aberante-mi par opiniile optimiste de tipul ”bravo, doar așa youngtimerele au șanse să mai circule”.
...Fiindcă nu văd ce valoare istorică mai are o struțo-cămilă cu ștecher, ca să nu mai zic de atitudinea de iobag supus unor UE-retardo-birocrați de nimeni aleși.
Cărora doar restricții / interdicții le ies miraculos din gămăliile lor -- fiindcă-s vide. :-)
Vrăjeala cu ”scăpatu de poze” văd că-i place și așa-zisului vizionar Musk.
Elon e pe zi ce trece mai verde-n față om de paie al resetării transumaniste 6uild-6ack-6etter cu Neuralink și (mai ales) Starlink, dar percepția bizonimii evoluează, culmea, exact pe dos.
Dovada? - voturile negative ale adulatorilor oricărei abominații de stil, dacă-i Made in Tezla.
Mai zisei parcă p-aici că un Audi A4 Allroad similar (45 TFS 265 PS quattro ultra MHEV S tronic) e mult superior ca spațiu, consum ȘI performanțe.
Singurul capitol la care-i mult inferior (aritmetic vorbind) rămâne prețul.
Plus că n-are opționale gen cusături colorate la 4.300 € papiota sau o siglă ”puternică”, vorba Scorpionului Negru = Corocșenie zis Elitistu” Mai Superior Nouă. :-)
@Tavi.p: Pentru puțin -- n-are rost să mai zic că AM și nu eu ar fi trebuit să te lămurească.
@Edikkk: Știam, și-i corectă poziția ta. Ce te faci însă dacă se revocă e-pomana (nu doar la gălbiori), că pierzi obiectul muncii ?! :-)
(Vezi ce subtil ți-am botezat e-tămâierea...)
Fără glumă acu, doar parțial îl pierzi, fiindcă vor râmăne unele BEV-uri vandabile și fără e-bonusuri -- dar numai exotisme luate ca fiță trendy de ăia care oricum nu muncesc pentru bănetul înghițit de 3-4 sau 64 de mașini din garaj(e).
@Tavi.p: Vezi, lb. germană e utilă -- deși aș sfătui pe 9G-iști să învețe mai bine chineza. :-)
(Glumesc, evident -- la ambasada Rromânicii din China de ex. nu știe niciun ”diplomat” chinezește.)
Back ontopic pe scurt, prin 2020 (data luxării lui e-UP, deși se aștepta +16 luni livrarea lui), legea pt e-bogdaprostea teutonă care cerea ȘI o contribuție de min. 3.000 € din partea producătorului a fost modificată, punând toată cheltuiala în cârca statului.
VW nu era însă sigur p-atunci dacă-n 2022 (dată la care unii cumpărători de e-UP îl primesc încă de fapt) mai e valabilă modificarea schimbării. :-)
Dar, aflând recent că mai e... hopa cu suceala !
Acu sper să-nțeleagă și Edikkinezii fulgerați de fermecele propagandei că NIMENI practic nu ar ”cere” electrice la prețul lor real -- și nesimțit de mare, clar.
Precum onest zicea și Tavares.
Totu-i deci o joacă -- păguboasă pentru orice națiune -- de-a chilipirul, ecologia fiind ultima motivație a clienților BEV.
Sau chiar deloc.
Ultimele comentarii
2333 in total