Te vei convinge c-a fost totuși utilă poliloghia :-) ta, meștere @inexo.
Fie și doar din pdv idealisto-SF-istic, de-ar fi să credem că totul merge-n mega-hiper-baza de date botezată de unii Biblioteca Akashă.
Mai cu tălpile pe pământ acu, cei interesați au stocat deja materialul tău și unii chiar îl vor comenta (eu cel puțin o să-ncerc, pe alineate.)
Strict ontopic, oțelul cu conținut f. redus de carbon halit pe nemestecate de eco-bavarezi are totuși problemele lui -- o fi deci prietenos cu mediul, da-i cam dujmănos :-) cu dinamometrele.
Prietenii (siderurgiști) știu de ce...
Pe tema escrocului patent Fisker (talentat ce-i drept ca designer) mi-am mai tocit deștele pe taste p-acilea de 3-4 ori, așa că nu mai revin.
La momentul actual, prototipul e realmente reușit, iar implicarea austriecilor de la Magna-Steyr (poveste prea lungă pt. un simplu comment, cu tentacule spre VAG=platforma MEB și niște băncuțe drăguțe... la ordin globalizd) pare o garanție a demarării producției de serie.
...Spre deosebire de alte proiecte tocătoare doar de bănet ca Fisker EMotion.
Că prețul lui Ocean nu va fi în niciun caz sub 40K € cum se zvonea, e o altă discuție.
@PMC: Distractiv chiar linkul tău, cu paginile de calcule einsteiniene ale (ne)fericitului Spring-ar care sigur visează-n lb. norvegiană, ca să nu rămână cu cărucioru-n drum (consumul specific de 18 kWh/100 km e nesimțit la cât de mică-i tărăboanța.)
Interesant e și că preferă de departe re-încărcările moca.
Ontopic @AM, ”electrizatele” (vorba vine, că mild-hybridele-s kk-maka ideologic) chiar au depășit cu 48 (!!!) unități dizălarele, așa că apocalipsa-i pe vine. :-)
Aștept deci mai mult de 97% articole pro-e-propagandă pentru 3% vânzări electrocaznice.
Nu-i rău prototipul, deși putea păstra mecla mai digerabilă a conceptului.
Pare culmea pătrățismului plasticos și mai mic de 4,60 m, dar e posibil să fie doar o impresie influențată de vlăjganul din poză.
Cu limitările de viteză previzibile nu mai contează oricum aerodinamica, iar succesul altor designuri colțoase (G-Klasse, Jimny) i-a convins probabil pe francezi să exagereze stilul ”rugged”.
Concluzie: se va vinde f. bine, cât timp nu-i vreo transhumanță invazivă de la poli a ursuleților. :-)
Cât timp Dacia îi ține pe linia de plutire, Reno își permite orice experimente politic-corecte.
@Mircea_Badea: Nu-i deloc mare (doar 4,21 m lungime), dar greu tot e (1,65 tone.)
@Haha: deocamdată nu obligă la nimic pe nimeni politrucii, doar îi ”ajută” pe nehotărâți cu treptat mai multe restricții / interdicții, pe lângă e-stimulente aberante.
Toate frăgezesc faza de rupere-n două a pisicii nu peste mult timp, care nu va consta însă numai în raderea ICE-urilor ”poluatoare” doar în bezna minții unora.
CO2-ul indispensabil plantelor/vieții, dar blamat de Edikkk & Co, îi va urmări deci fără scăpare în noile ”portofele digitale”, tăindu-le automat macaroana și la cumpărături.
...Ca o Karmă inexorabilă :-)
Ultimele comentarii
2333 in total