Ați cam dat-o-n bară iară, AM -- o cheamă Mary BaRRa și nu Bara pe androida din RenCen.
Dincolo de glume (nu-s grammar-nazi, dar un pic de self-respect nu v-ar strica), frenezia repetării obsedante a pseudo-știrilor ăstora cred că va avea efecte opuse celor urmărite.
OK, voi le preluați doar -- nu vă jignesc totuși inteligența făcăturile astea?!
Ex. de întrebare retorică: de ce să nu comparăm alea 400.000 BEV-uri promise cu 26, că iese procentul progresiv/ist mai bun.... sau cu zero mai bine, să iasă un infinit la sută. :-)
Rămân totuși convins de cruda realitate viitoare a blocării de la sine a electro-maniei la atingerea a max. 10% din parcul auto global.
Atunci va suna ceasul deșteptării.
Tardiv poate, fiindcă e plauzibil și ca parcul auto să fie redus de fapt la 10% din cel de-acum, iar mai mult de 10% dintre trăitori vor fi ajuns deja noduri într-o rețea centralizat-controlată, cu update-uri over-the-air și la nivel celular.
Ne - adică VĂ așteaptă vremi interesante, primitivul de Je fiind fericit că sigur nu le mai apuc.
@cos: Preocupați de amănunte, designerii uită uneori esențialul, adică proporțiile.
Ia de ex. Q3-ul Audi, mai scurt cu vreo 5 cm, dar cu ampatamentul mai mare tot cu atâta.
Nu zic c-ar fi nepărat mai frumos nemțălăul (de gustibus etc.), dar e mai echilibrat.
Fiindcă italianca pare cam ”încărcată de bot” -- consola-față fiind deci o idee prea lungă.
P.S.: Circulă deja zvonuri despre o versiune 2.0 Turbo de cca. 260 CP pentru USA ori Elveția (deh, acolo-s tiparnițele de bani), dar nu cred să meargă transplantarea pe Tonale a motorului de Giulia/Stelvio (poziționat longitudinal).
N-avea cum să fie de-o originalitate marcantă, doar e crossovero-suvo-manistică.
Îmi plac însă jantele ”disc de telefon” și ceasurile de bord în ”binoclul” clasic alfist.
Șocant totuși să constați că mereu amânata Tonale asta pe platformă Jeep Compass are benzinare echivalente... Duster-ului (deși e mai mare / grea, cum s-au gândit macaronarii că merge cu 130-160 CP ??)
Teamă mi-e că va fi - din păcate - un flop și mai baban ca Giulia / Stelvio, ratând intenția probabilă de a favoriza vânzările PHEV-ului (265 CP dar f. scumpă-n perspectivă, plus deloc mai performantă ca o Toyotă RAV4 PHEV mai mare...)
În fine, păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari -- și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.
Ar fi păcat să nu participe și indienii noștri din Sintești, cei mai inovatori la pneuri sustenabile.
Dacă nu știu Nokienii, le zic io -- le stivuie susținute sustenabil cu PET-uri și țevi PVC ca să ardă toate mai fumigen.
Paradoxuri: M3-ul ”normal” cu c.v. manuală are doar 1.635 kg, deci cu 170 kile mai puțin decât ăsta (versiunea 4x4 mai plusează cu 50 kg.)
Cutia automată ar fi deci responsabilă de kg în plus -- și probabil de dinamica insesizabil mai bună a M3-ului Comp. (care, matematic vb., are un raport CP/kg ceva mai slăbuț.)
În rest, subscriu la aprecierea stilului scriiturii lui C. Ciobanu... dar și a căpoșeniei bavarezilor de a nu hibriz-briz-diza măcar vârfurile lor de gamă.
Ultimele comentarii
2333 in total