Tristă-i sigur, dar necesară nu-i ”invazia” pechineză, :-) după mine cel puțin.
Mai ales la prețurile astea (Tang starts at 599,900 NOK = €59,308 / $71,816.)
La fel cum nu văd de ce ar fi ”ecologici” 380 kW=516 cai, oricât de electric ar necheza ei.
...Sau de ce ar avea nevoie populimea de 4,4 s pt zero-suta unui mastodont care, dacă vine în turmă la adăpat cu electroni, golește rapid Cernavode ?!
But, dear Edward-Thunderstrokkke, show me an electric MX5 with only 150 HP but under a tonne and I”ll buy it -- now.
(scuze, m-am înțepat cu ceva pe care scria astra-zevzeca și mă mai trezesc vorbind în the mad cow disease language. :-))
e-SUV compact ziceți, la 4.870 ×1.950 ×1.725 mm și 2,3 tone gol ??
Pare scump la vreo 60K €, dar nici petrolul vândut de eco-vikingi altor fumigeni nu-i ieftin.
Mamutul prinde suta (și tot atâția norvegieni brainwashed :-)) în 4,4 s.
Are și 7 locuri, taman bine pentru natalitatea scandinavă în creștere - a noului val refugo-afgan de fapt.
Când cineva zicea că apocalipsele babane sunt alea insidioase nu-l credeam, dar încep să mă sucesc.
Cam seamănă cu bancurile Radio Erevan articolul vostru, AM, fiindcă:
- bateriile au capacitatea măsurată-n kWh, nu în kW
- nu-i vorba de vreun e-scuter, doar de battery-packs
- care vor debuta prin 2024 (V4Drive, cu densitate energetică mică, dar încărcare rapidă.)
Nici vorbă de ”10 kW” așadar (asta fiind puterea uzuală a e-scuterelor echivalabile cu ICE-uri de 125 cmc), ci de max. 1 kWh pt pack-ul de 9 kg, format din celule cilindrice tip 2170.
...Care încă-s un mister ca tehnologie (LTO= Lithium-Titanate se speculează) dar n-au nimic în comun cu alea făcute de chinezi/japi pt Tesla, mult mai performante.
Zic astea fiind chiar interesat de e-mobilitatea pe două roți - unica soluție realistă zic eu în stadiul actual de (sub)dezvoltare a tehnicii bateriilor.
...Ba chiar să-mi trag o e-motocicletă (cu Rabla Plus s-au cumpărat doar 3 - trei !!! - bucăți anul ăsta) - când s-or mai ieftini însă.
Până atunci, o să intru tot mai rar p-acilea, doar ca să mă hlizesc la postările edikkineze.
Fiindcă de bancuri am traista plină. :-)
...Iarăși Rimac?!
Nu m-ar mira să fie implicați și-n dezvoltarea lui Devel (sic) Sixteen -- chestia cu 4 roți, 16 cilindri și 5.000 CP făcută-n Dubai.
Back ontopic, Miles Nürnberger a conceput o Valkyrie memorabilă, deja rezervată probabil de aceiași 150 colecționari vizați de Rimac Nevera și Pininfarina Battista.
Și care nu știu dacă vor vedea prea des asfaltul.
p.s. Mor de curiozitate doar cum vor arăta Daciile desenate de el, mai ales dacă nu-l mai temperează Laurens van den Acker.
Curios doar câte clone de Rimac-mac Nevera mai trebuie scoase ca să fie amortizată investiția în platforma croată.
Nu mai reiau discuția cu factorul e-fascinație sau aberația e-motoarelor disproporționat de puternice vs. capacitatea bateriilor, că timpu-i bani și mi-a venit factura la curent.
Una progresistă, nu glumă. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total