Uzată mortal că n-are nici măcar geamuri + oglinzi electrice.:-)
Însă +24 știri despre 24 hiper-mașini deja vândute, dar deloc produse par doar clico-stimulante repetate aberant de 7-8-10 ani.
...Aștept deci alte 36 știri despre cele 36 noi modele promise de escrocul Fisker.
Haios, dar 11 locuri? - Coreenii s-or fi gândit la echipe de fotbal.
Deși pare făcut pentru plutoane de Men In Black, deloc ecologiști însă cu diesel sau V8 - vezi Edikk, nici vătafii ET-ilor nu s-au e-zombificat-ficat. :-))
Nu-i urât GV-ul, deși la prima vedere credeam că-i un Citroën C4 Cactus facelift.
Sub Kia EV6 ca stil așadar, dar de vină-i poate și culoarea galben-muștar, ca nuca-n perete pt segmentul premioumm. Nu mai zic de ”armonizarea” cu interiorul albastru / maro care zgârie retina.
Altfel, mă așteptam ca e-talibabanul nostru Edikkk să zică de baterii că-s bune, nu de motoare - doar nu-s cu perii / cărbuni.
Totu-i să nu mai ia foc prea multe (v. e-Kona.)
Cât despre ”pro-fără-butoane”, aștept părerile unora care și CONDUC Tesle/I.D.-uri.
Sud-coreenii sunt oricum redutabili la capitolul e-randament și nu pot fi condamnați că storc la maxim lămâia cu diverse carapace p-aceeași platformă.
...Este aici? Nu prea, Europa fiind de ceva vreme ocolită de producătorii unor mașini pentru pasionați.
Că deh, planeta gaia-gaga suferă -- și eu odată cu ea, așa că-mi mai aprind o țigară...
(Poate așa o rupe la fugă și Edikkk. :-))
Serios acu, Z-ul va fi practic identic cu Proto-Z (adică ”pocit” conform proorocirii amicului @zărne, recunoscut fan japoneze :-P), diferențele fiind minore - un mini-spoiler spate și grila-față ușor contrastantă cu etajul destinat senzorilor.
Filiația cu Datsunul 240Z din 1969 (3.500 $ :-)) se simte en-gros, dar și cu 300ZX oarecum.
La cca. 40K $ va fi în orice caz mult mai ieftin decât BMW-ul numit Toyota Supra. Poate și mai performant, cu 20 CP în plus și destul aluminiu (capotă-portiere-hayon), cardan din fibră de carbon etc.
Nissan-san nu-i deci rapace (350 Z-ul de doar 287 hp din 2003 costa 27K $, adică la fel ca 400 hp acum cu inflația actualizată.)
E și mai sexy ca Supra zic eu (la fel de compact, dar cu ampatament mai lung cu 7 cm deci mai puțin caraghios), chiar dacă interiorul nu mă dă pe spate.
Plus că Taiota vine cu c.v. aut. exclusiv.
Aștept însă primele teste comparative înainte să emigrez. :-)
Imoral de uzată moral. :-)
Serios acu, Duster nu degeaba-i de departe cel mai vândut model Dacia.
Unicul concurent redutabil (deși cu 12 cm mai scurt) îmi pare SsangYong Tivoli 1.5 T-GDI de 163 CP care pornește de la 14K €, c-un supliment de 1,7K pt 4WD.
...Ieftineală greu explicabilă în condițiile taxării cu 10% (import non-UE) + transport etc.
Rețeaua extinsă de dealeri/service, dincolo de auto-patriotism, e însă un argument solid pro-Duster - care mie cel puțin mi-ar face cu ochiu-n versiune 4x4 de 150 CP, cu c.v. manuală obligatorie oricum.
Minusuri - echiparea la fel de obligatorie Prestige și inexistența discount-urilor.
A, să nu uit - și mai ales sârba-n 3 pedale jucată cu mestecăul falic și doar două picioare. :-)
(dar poate-mi crește o talpă-n plus dacă mă înțep...)
Ultimele comentarii
2333 in total