@PMC: Există totuși rare site-uri alternative și prin deal-valea noastră (ex. activenews), dar după mine sunt ”opoziție controlată” și nu le prezic viață lungă-n distopia actuală, chiar dacă șefii lor au trecut pe la mânăstirea Secu.
Altfel, colegul @Kap te-a detectat bine cu tendințele tale de Crimăgândire Anti-Înțepare și d-aia cred că n-o să-ți mai răspund p-aici.
...Fiindcă devine pericoloso sporgersi și, chiar dacă am studii de Medicină, nu-i logic să cred părerile extrem-critice ale unui premiat Nobel ca Luc Montagnier sau ale altor savanți ca Robert Malone, creatorul tehnicilor mRNA = terapii genetice riscante, la ani-lumină de noțiunea vax (albina).
..Păi se compară ei cu genialii noștri rafili, cîți ori arafați ? :-)
Back ontopic, Audi e-tron GT îmi place mai mult chiar decât Porsche Taycan ca stil și d-aia am de gând să fac pasul, după ce-mi mărit Mazda 2 DE.
Așa nu mai trebuie să pun dăcât 139.000 € -- de fapt doar mizilicul de 130.000, că restu-mi cadorisește Statul Degeaba din taxele băbuțelor nevoiașe.
@PMC: Nici împinsă n-o duci la 6-700 km autonomie, fie și doar din cauza pneurilor f. late, pe 315 -- și oricum, nu cred că-ți tragi așa ceva ca s-o arzi cu 80-90 la oră.
Deși aerodinamică, e f. grea (2,35 tone), de unde și consumul surprinzător mai mare în oraș vs. autostradă, de parcă n-ar avea regen-braking.
De acord însă că nu-i poți găsi mari defecte... dar numai dacă poți găsi prin conturi și mormanul de bănet cerut.:-)
Altfel, sărmanii jurnaliști fac și ei ce se poartă -- programare neuro-lingvistică, conștientă sau nu.
Încă mai aștept deci articole-n care să se spună că electro-mobilitatea nu-i vreun trend cerut de ”piață”, ci e impusă forțat prin interdicții, amenzi și bonusuri.
Poate doar Taycan Cross Turismo ar putea fi comparat cu un break înălțat 4WD (A6 Allroad.)
RS7 Sportback (600 CP) se pupă mai bine cu e-tron GT, inclusiv la preț (de la 128.000 €.)
În rest, f. deranjant rămâne paradoxul nevoii de-a ”ajuta” cu 9K € pe ”sărakii” ce dispun deja de +100K €.
Strict ontopic, culoarea asta f. trendy, dar fadă îi ia mult din farmec (poate-i doar părerea mea, clar.)
Îi rămâne însă destul appeal ca să-și joace rolul de ispită / nadă / fascinație, ziceți-i cum vreți, în mega-psy-op-ul ETC (Electrice la Tot Cartieru”).
...Chiar dacă asemenea hiper-e-dihănii vor rămâne rezervate celor cu biciul.
După unii d-aici cu sufix kkk, pare ultima zvâcnire a japilor înainte de faliment.
Vine ea deci era curselor e-24 h și sigur triumfă Tezla Plaid cu octopus-valve și piloți tremurând de la atâtea cafele băute -- că 20 ore din 24 o să fie statul la prize. :-)
p.s. Cred c-am zbârcit-o -- fiindcă piloții vor fi roboți androgini Tesla Mălin-Bot. :-P
Roboții vag umanoizi de la Glovo sau Tazz au rupt-o-n fericire.
Dar e pe baterii sau cu ștecher H+? Și cu kWh e la fel de prietenos/oasă?
Edikkk a avut însă dreptate - dacă ești inginer ca guru Mask inventezi singur de toate, iar alții nici o șaorma nouă cu de toate nu-s în stare să scoată.
De la mașinuțe cu baterii (nu contează că Tesla n-a fondat-o el cum scrie aici) la rachete cu pocnitori chimice, roiuri de sateliți Starlink pentru binele nostru 5G sau snopuri de electrozi Neuralink în creiere.
Totu-i să ai credit nelimitat la niște băncuțe drăguțe.
Dar mai ales destule ”cuie” de sudat. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total