”Repetăm”?! - deci te-ai sifonat în sfârșit că sunteți mai mulți care postați p-aici. :-)
Acum mai serios, 20-30.000 stații (sau PUNCTE de încărcare? - că Ghinea e iarăși un marțafoi confuz) îmi par de domeniul SF pt 2024, de la cele nici 800 existente.
Repet, nu-s împotriva BEV-urilor ca soluție de mobilitate urbană, dar planurile astea mai dihai ca cincinalele lu” nea Nicu fac abstracție de cele mai elementare premise.
...Cea mai simplă fiind în continuare imposibilitatea creșterii exponențiale în doar 3 ani a producției, dar și distribuției de curent.
(n.b.: Mai ales în condițiile închiderii recente a CET MIntia, egal o gaură de 1.285 MW din cei vreo 7.500 produși la nivel național.)
Testul francezilor pt curioși:
https://www.caradisiac.com/essai-video-citroen-ami-que-vaut-l-electrique-a-6-000-eur-184956.htm
Poate fi condus de la 14 ani la ei (cam riscată permisiune zic eu) și de fapt citronezii recunosc că NU-I mașină, ci ”soluție de mobilitate urbană” -- fiind și interzis de altfel pe șosele-autostrăzi.
Costă între 6.900 și 8.360 €, eco-bonusul pt cvradricicluri ușoare fiind de 900 € p-acolo.
Iar părerile hexagonalilor sunt împărțite, de la extaz la bălăcăreli. :-)
Semi-uzat moral dar mi-ar place, dacă prețul care îl au ștecherele ar mai scade. :-)
Ceva mai serios - adică ieșind de sub vraja agramatismului ekkko-progresist -, observ că WLTP-ul e în continuare ireal-optimist cu 53 km certificați vs. max. 40 km autonomie pur electrică după standardul EPA.
Nu mai zic că versiunea scurtă cu două uși, care personifica spiritul originar Jeep, a fost exmatriculată deja din inocent-senila Europă (scuze, voiam să scriu ”senina”.)
O înfuria pe Greta nefiind plug-in-izată și nu făcea profit cât casa, deși sărise calul cu cca. 60K €.
Ultimele comentarii
2333 in total