@@kiro: E vorba numai de VW ”Käfer” = 21,5 milioane produse până-n anii ”70.
Nu și de Beetle și/sau New Beetle !!!
Respectiv de variațiile (motoristice doar) ale licenței Fiat 124 produsă sub numele Jiguli (sau Lada 1200/1500/1600 pentru export).
Că nu poți citi/înțelege articolu-n franceză înțeleg însă, când văz că-mi reproșezi exact ce reproșam și eu mai sus numărătorilor de Corolle total diferite.
Tot e bine însă că analfabetismul funcțional nu doare. :-)
E chiar reușită ca stil spre deosebire de Logan, deși au multe elemente comune.
1,33 TCe-ul nu cred că va fi introdus pe Sandero nici în versiunea de 114 CP -- canibalizarea lui Clio (și chiar Megane) ar fi și mai acută.
Dar vrabia mălai viteazu :-) și Reno rămâne surd de 7-8 ani la cererea multor europeni (eu inclus) de-a scoate un Sandero RS de vreo 150 CP (fosta generație se mai vinde-n Brazilia cu motor 2.0 aspirat.)
P.S. Unii zic că recordul ăsta are legătură cu sărăcia în creștere și la vestici, dar cred că au devenit mai calculat-realiști.
Nu-i exclus însă ca Marea Resetare să-nceapă cu Dacia Spring lider de piață, urmată de e-tărăboanțe pentru retardați gen Opel e-Rocks / Citroen Ami.
Mi se pare ilogică însumarea unor generații de mașini care au în comun doar numele.
Campioana absolută rămâne deci VW Beetle, cu un surprinzător loc secund pt.... Lada !!!
https://www.caradisiac.com/route-de-nuit-lada-2101-7-la-deuxieme-voiture-la-plus-produite-de-l-histoire-191321.htm
Cum, doar 199 km/h Vmax? În cartea tehnică scrie 202 -- clar, n-o mai iau. :-)
Ontopic fără bășcălie, mașina-i OK și consumul surprinzător de decent (scuze, mic voiam să zic dar m-am contaminat și eu de cuvințelul ăsta trendy, repetat la nesfârșit și aici în ciuda semnificației lui diferite-n DEX = politicos, cuviincios.)
Mai pe scurt, un 4WD TCe cu c.v.man. chiar m-ar tenta (merge și de 130 CP, diferențele dinamice vs. 150 CP fiind practic nule cf. testelor.)
P.S: @Moldovean: Cam așa-i cu Vitara/Tivoli = SUVo-crossovere subcompacte, plus că actuala Vitară e efectiv un rateu ca design.
Dar SsangYong-ul rămâne inexplicabil de ieftin (zic fiindcă l-am condus și nu-i deloc ”rustic”.)
Duster e oricum plasat cumva ”între segmente” - mă-ntreb dacă francezii mai consideră și semi-balena de Logan nou ”de clasă mică”. :-)
@Snow: Supravirarea tipică oricărei propulsii e distractivă pe circuit, dar devine riscantă la manevre d-astea făcute cu prea mult... elan. :-)
Și imposibil de controlat din accelerație = drifts.
Iar când puntea-față e încărcată c-un motor greu (și excesiv de puternic în plus), ea funcționează ca un pivot pt rotația trenului-spate.
Nici mama ESP-urilor nu poate anula deci legile fizicii.
Ultimele comentarii
2333 in total