Nu văd bine longevitatea bateriei de numai 6 kWh descărcată de un e-motor de 150 kW (204 CP).
...Adică o rată de 25C, pentru cei care mai au habar de fizica EM și nu doar latră ”progresist”.
Dar și încărcarea cu 100 kW (rata maximă pe nivelul 3 de regen-braking) nu sună bine.
Nu mai zic de greutatea ei ”de numai 89 kg” deci vreo 15 kg/kWh, dublă per kWh comparativ cu janghina mea de baterie trotinetară LG.
În rest, ar fi pierdere de timp să reiau argumentația că și uber-Merțanul ăsta e o struțo-cămilă născută forțat, ca adaptare la noxo-normele ipocrite emise de falși eco-politruci.
Merțenarii au însă motiv de laudă, sedanul lor pseudo-e-sportiv fiind mai forțos decât Dodge Charger SRT Hellcat Redeye.
...Și poate mai ieftin?! :-)
Mă cunoști cumva ca să dai verdicte, măi wannabe-Torquemada fără nick/cont ?!
Logica ta șchioapă arată oricum clar că ”cine spune ăla e”.
Păi normal că ”se dau” (ce impersonal parșiv-generalizant, tipic securistoid...) numai ștechero-știri allover, fiindcă mainstream-media aparține tot ălora de la butoanele sărmanei Gaia, care promovau dieselul nu demult.
Comparațiile cu beamveuri SH dizăl rămân la nivel de IQ tipic mioritic = la genunchiul broaștei. :-)
Cu o Dacie Spring la vreo 8.500 € (tot cu Rabla Plus dar măcar e mașină cu AC, 4 locuri, acceptată pe autostrăzi etc) e mai logic să comparăm tomberonul ăsta rulant.
...Care costă între 6.900 și 8.360 € la francezi, eco-bonusul pt cvradricicluri ușoare fiind de 900 € p-acolo.
La noi însă, ȘI categoria lui (L6e) beneficiază de cel mai nesimțit eco-bonus... din lume.
Eco-tichet care naște implicit monștri, adică un preț teoretic de 10.000 €.
Nu mai zic că mini-bateria de 5,5 kWh (de fapt 5,8) trage mult la cântar - 60 kg, de unde rezultă o densitate energetică dezastruos de slabă, sub 100 Wh/kg. De unde și o calitate îndoielnică (părerea mea, evident.)
...Ce mai contează însă? Viitorul să fie cu ștecher, că nu se pun profiturile nerușinate făcute pe spinarea taxelor jăpcuite de la amărășteni.
Cum, unde-i noul sediu? În Wuha-ha-han ??? Mi-e să nu li se viruseze softurile.:-)
Ceva mai serios, electrocasnicele pentru miliardari eco-ipocriți nu-s greu de dezvoltat (un Lotus Evija costă cât 30 de Emira, similar constructiv), dar mă-ndoiesc c-ar contribui cu ceva la salvarea Gaiei (sau Găii poate?) :-P
p.s. Oricum, AM s-a întrecut pe sine azi, cu nenumărate ștechero-știri la hectar.
Edikkk taică, te-aș fi votat verde dacă n-ai fi scris ”mașina care o am”.
Fiindcă altfel zici bine -- avem un pseudo-PHEV aici, mai mult un mild-hybrid de fapt.
Și, ce-i mai important, un exponent al ipocriziei generalizate pe care vor s-o impună eco-marxiștii TĂI -- aberația asta fiind creată doar ca să permită accesul baștanilor duplicitari în așa-zisele zone urbane cu emisii zero.
...Că doar nu și-or deplasa fizicul în Dacii Spring.
Ultimele comentarii
2333 in total