Relativ reușită estetic - zic ”relativ” din cauza stopurilor neinspirate și mai ales a consolei-față mai lungă decât cea spate.
E mai puțin banală deci decât Mk4, deși un alt element e ca nuca-n perete (plasticele gen SUV de la aripi.)
În rest, mecanica-i n-are cum să nu fie fiabilă și ținuta de drum - remarcabilă.
Din păcate, ați uitat micul detaliu că Europa n-o să aibă parte de noul WRX (nici de ultimul BRZ, lipsă și el la apel în distopia noastră eco-ilogică.)
Mda, pare al treilea personaj din filmul ”The Good, The Bad and the Ugly”.
Prizele alea de aer triunghiulare n-au de ex. niciun chichirez, din simplul motiv că unghiul superior se termină niciunde (mergeau poate c-o crestătură mergând pe sub faruri spre / peste bosajele aripilor-față).
De ”crosa” neagră laterală ce să mai zic?!
În fine, n-au rost analizele - deși nici spatele supra-încărcat inutil nu-i mai breaz - dar încă mă-ntreb dacă urâțenia (unor) BMW-uri recente e doar un rateu sau e cumva... programatică.
Înclin spre ultima variantă, știind bine câte para-ședințe de brain-storming și post-evaluări fac nemții.
@zărne - Având ceva timp mort, o să te agasez c-o poliloghie vie. :-)
Deși mai bine mi-aș trage un blog auto-moto-velo, :-P în care să aiurez și pe teme de design, că_cam lipsesc din peisajul web-botulismului tot mai invaziv al presei.
Aștept totuși pensia, ca să nu mai zic de finalul mega-deranjului actual.
Care ar putea, doamne-feri, să mă lase fără cititori-clicuitori.
Deeci, G. Wagener ne spune - fără s-o vrea - că nu cererea clienților creează trendurile (formale+tehnologice), ci ei-creatorii, la rândul lor ghidonați de normele politrucilor-legiuitori.
...Care, la rândul lor... dar aici se rupe filmul, :-) fiindcă lesa-i lungă și mai ales invizibilă.
Back ontopic mai focusat, eu cel puțin nu pot adera la filosofia strict funcționalistă ”adusă inevitabil de electrificare” - mai clar, ca pt 20-30 km de autonomie-n plus să scoți niște săpuniere pe roți.
...La care nici nu prea știi care-i fața sau spatele, dincolo de alte grade de confuzie (EQS / EQE de ex. sunt practic aceeași mașină - pardon, electrocasnică premium. :-))
Mă opresc însă aici, c-aș fi altfel tentat să intru în alte e-analize prea abisale pt un site de auto-chibiți.
Ați tradus fix bucata cea mai irelevantă a interviului -- în care, btw, nu apare cuvântul hatchback.
Ce-i drept, nici ”fastback” n-ar fi chiar atributul potrivit noilor EQ-uri, pentru care tartorul-șef-de-fermă (pardon, formă :-)) Gorden Wagener a ales direcția ”one-curve-design”.
Ce-i drept, omu (talentat, nici vorbă) a fost primul care a ”pleoștit” și efilat linia sedanurilor, inventând cumva sedanul-coupe (CLS-ul mai exact).
Noua direcție nu-i rea în sine, mai ales din pdv aerodinamic-eficient. E dificil de individualizat în schimb - nu că Merțanele actuale ar diferi prea mult între ele.
În fine, mai pe scurt, îmi place că neamțu-i măcar onest și recunoaște că noile e-dihănii nu le vor face pentru iubitorii mașinilor cu stil, ci vor avea aspect de ”computer pe roți” taman pentru cei care NU iubesc mașinile. :-P
Fiind mai retrograd-analog, am fost curios doar dacă cele două greșeli de redactare majore au fost preluate tale-quale de la agramata Agerpres (deh, nici securiștii lor nu mai sunt ce-au fost).
...Bingo! -- bifate ambele prin Sfântu Copy-Paște. :-) adicătelea:
- cel mai recent al celor de la Intel... etc
- noi avem nevoie de noi.
Și-o țâră ontopic totuși, subscriu la opiniile lui @alex_cu_a_mic, chiar dacă am convingerea că și criza asta a semiconducătorilor :-) e stimulată cumva și ar fi putut fi evitată.
E oricum floare la ureche față de alte crizoaie-n pregătire... atentă, că vin în cascadă toate.
Ultimele comentarii
2333 in total