P.S: Fiindcă trăim în era post-adevăr, nu mă surprinde autonomia afișată-n clip pe bord -- 317 km cu bateria încărcată 96%.
...Păi unde-s ăia 470 km WLTP ?? (hai 450 km cu 4% storși la staționare sau de temperatura ”scăzută” cică = 15 grade... cu plus totuși.)
P.S.@ Măfănikk: Bănuiesc de ce nemțeștile te înfurie și nu mă bombardezi cu palme roșii când beștelesc vreun BMW: ți-ai surprins nevasta cu amantul într-unul. :-)
Și sigur ești posesor de Kia/Hyundai... dar cu Reno care să fie explicația?!
Aham, ai mașină de servici un Logan. D-ăla alb / chel pentru tablagii.
Știu că de gustibus non hipopotamus, dar tot nu-nțeleg ce poate plăcea la matahala asta suv-crossovero-hatch-coupe miniaturizată cumva.
N-are practic lunetă și nici vreo rudenie stilistică cu Megane, dar bine că-i cocoțată pe rotoaie de 20 inci și vine cu ”semnături luminoase” inutil îmbârligate.
E și mai grea decât Tesla Model-3 de bază (cu autonomie mai mare și de la 43.800 € prin Vest), deși mai scurtă c-o juma” de metru și mai debilă cu 86 CP.
De neînțeles și încărcarea versiunii standard la doar 7,4 kW / AC, Zoe sau chiar Twingo-e având putirința de 22 kW / AC fără suprapreț.
Oribilă măzgăleală, da-s curios câte milioane le-a halit nemților geniul creator al iepurașilor gonflabili. :-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Rabbit_(Koons)
...Care puțini știu c-a fost o vreme însurat cu ”angelica” Cicciolina. :-P
Promovată și ea în politică exact ca nuca-n perete, deși unii văd normală asocierea bagaboantelor cu parlamentele.
Anti-arta kitschoasă vândută întru degradarea programată a spiritului e o temă inepuizabilă, dar mă tem că s-o-nsera (și colegul @dan_grc s-ar supăra) dacă aș aprofunda.
Și oricum nu doar BMW apelează la pseudo-ersonalități pentru reclamă = sufletul profitului.
P.S. @Mircea_Badea: Ce are bre sula cu prefectura? Adică taycanul înzăpezit cu beamveul măzgălit.
Da, interesante jantele, dar și greu de curățat filigranurile alea.
Altfel e reușit ca stil, chiar dacă silueta-i inspirată din SEAT León-ul M1 (1999) sau și mai vechea Alfasud.
Ioniq 5 îmi pare mai original în orice caz.
Deși coreenii evoluează continuu, la fel de continuu cred că 73 kWh-n baterie sunt prea puțini pentru aproape 400 kW putere maximă.
Felicit oricum pe cei cu suficient bănet încât să nu se gândească la valorea de revânzare după 8-10 ani.
De autonomia reală (250-300 km) nu mai zic nimic, că oricum nu-l am în vreo listă.
Halal luxuriant -- încărcarea la 22 kW AC e opțională ! (serie pe Twingo electric de ex...)
Pe tema stilului amorf-strict-funcțional n-are rost să fiu iar de-a surda... vorbete. :-)
În rest, subscriu la opinia lui Edikk -- banii-s unica mică problemă a BEV-urilor.
La fel ca a unui boschetar din zona mea, mort recent săracu -- n-avea nicio problemă, doar banii îi lipseau. :-P
P.S.: Hai băbăieți cu palme roșii fără număr, ca să vă meritați banii. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total