Știam video-ul băgat de Edikkk și, obiectiv vorbind, e util -- pentru cei cu destul ”attention span”-- ca reflexie a eforturilor tehnologice uriașe puse-n mișcare de promotorii Marii Resetări.
...Care, pe felia mobilității, trebuia să aibă și-un nume (Tesla) și-un guru (Elon.)
Repet deci, electrificarea-n sine îmi pare o mișcare deșteaptă, dar nu un panaceu aplicabil en-gros, mai ales în forma actualelor mașinuțe cu baterii.
Și nu în contextul efectiv demonizant al modelării unui ”om nou” 100% controlat-îndoctrinat-ghidonat, ba și genetic updatat în folosul unei așa-zise elite -- terrane dar nu numai.
Fiindcă, așa cum bine spunea Charles Fort, ”We are property”.
A cui anume proprietate nu vă mai zic însă c-o dau în SF-uri. :-)
În plus, numele Tesla ar fi fost legitim după mine doar pe produse conexe Free Energy.
@Moldovean: Aveau în plan din 2019 RAR/RCA pt trotinete, dar a venit plandemonia și i-au furat :-) alte combinații pe dracii noștri politruci:
https://playtech.ro/stiri/trotinetele-electrice-inmatriculate-si-inregistrate-la-rar-ce-spune-noul-proiect-de-lege-26575
La nemți-austrieci-olandezi etc. nu mai au voie pe trotuare și au deja numere gen de primărie la noi.
P.S. Scutere de până-n 50 cmc (și limitate la 45 km/h, inclusiv electrice) ai voie să conduci și-acu cu B-ul. Măcar astea ar fi trebuit deci stimulate cu ceva e-bogdaproste.
@inexo: Cam cari apă cu sita, maestre -- dar stai, că exact asta recunoști și tu post-analize.
...Logice, dar prea alambicate pentru doi-trei kk-neuroni, și ăia legați cu sfoară. :-)
Fiindcă-n vremea realităților trăite-n bule paralele ekko-zombificații-s opaci la orice formă de dialog omenesc.
Taina ”nevăzutelor” se limitează deci pentru ei doar la curent și-s iremediabil captivi în nada tech-comodității, fără să bunghească insidioasa lor metamorfoză în gadgeturi vii.
...Și tot mai tălâmbe era să zic, dar mă abțin. :-)))
Cum să dai pe tomberonul ăsta rulant 5.000, când Dacia Spring e 8.500 sau chiar 7.000 (cu Rabla+Rabla-Plus) ?!
@Seriff - Vorba vine ”cu fără permis” :-), în sensul că n-ai nevoie de cat.B, dar categoria L6e (cvadricicluri ușoare) presupune cursuri de formare de nu știu câte ore.
Doar vehiculele limitate la 25 km/h (e-troti, bicle etc) sunt exonerate, da-i vorba să se bage și pt ele obligativitatea RCA-ului, ca să mai pună slană pe ei niște securei.
Generalizând un pic, la noi oricum totu-i pe dos și taman legile care ar fi binevenite pt fluidizarea traficului ȘI reducerea poluării preponderent diesel-urbane NU-s aprobate.
Exemple:
- se dă eco-mocangeală pt. e-motociclete (s-au vândut 3 !!! bucăți anul ăsta), dar nu și pentru e-scutere/mopeduri, care s-ar vinde cu jdemiile.
- de ani întregi zace-n parlament proiectul permisiunii conducerii de scutere/motociclete de max. 125 cmc / 15 CP cu permisul B (inclusiv echivalent electric, ca-n multe alte țări UE) și nik-nik.
- și-ar mai fi vreo 20, dar am obosit.
Inflație mare, covrigi mulți dar și verzișori tipăriți în prostie -- anul trecut pe vremea asta costa ”doar” 40-50 mii € jucărica.
Oricum e vorba de aceeași boală psihică cu simptom aruncatul banilor oricâți și pe orice, doar să pari mai deștept-frumos-devreme acasă decât ești.
Nu doar tu, ci și puradelul tău.
Se contaminează mulți odată cu primele milioane manglite, pardon făcute.
Moment în care brusc le vine ideea ”Dar voi ăștilalți n-o să mai aveți nimica și-o să fiți fericiți”.
Merita băgat și Mini Cooper S la cazne, că alte subcompacte hot nici nu mai sunt.
Și astea puține rămase nu cred să mai aibă oricum viață lungă cu atâtea clone edikkeze la butoanele Gaiei-Mațu.
Nu doar sprintu-n linie dreaptă contează totuși în segmentul ăsta, dar i20 N e f. bun și pe viraje - repet, i-a luat 3 secunde Fiestei ST p-un circuit scurt (Ferte-Gaucher).
Unele reflexe jurnalistice (bad Korea, good or God ST :-)) se erodează deci cu timpul.
Ultimele comentarii
2333 in total