Kia EV6 GT o bate cu 150 CP (are 585, chiar dacă-s utili doar pentru drag-races pe iutub.)
Stilul e cumva clasic cu tente bio, aducând cu Leon Mk1 sau cu și mai vechea Alfasud -- clar că mare lucru nu se mai poate inventa pe 4 roți, fie ele electric învârtite.
Bine-ar fi să nu mai ia totuși foc, ca unele e-Kone.
Sud-coreenii rămân oricum redutabili la capitolul e-randament și nu pot fi condamnați că storc la maxim lămâia cu diverse coji înșurubate p-aceeași platformă.
V-ați hotărât câți cai are? - nu voi, AM, ci furajatorii de e-știri. 1060, 1065, 1080 sau 1.126 ?
Prețul versiunii de top pornește de la 169K $ - fără taxe și/sau opționale.
...Tradus europenește, +200K € -- enorm la modul absolut, dar nu prea mult pentru cei 0,1% care-s targetul vizat.
Mașinăria e însă clar una de excepție, demonstrând relativa facilitate a spargerii barierelor tehnice cu ceva litiu, cupru și cipuri, plus magneți pentru magnați. :-)
Nu mai repet totuși schepsisul lansării unor asemenea e-bombe hiper-potente și clar anti-ecologice, că-i obositor și nu-s oricum șanse să le scot din prize neuronii e-fanaticilor.
@Edikkk: Unde te bucuri că ”încep să cadă” producători gen RR ?!
În haznaua cu electroni poate ?? :-)
Psihanalitic vorbind, observ la voi toți ăștia habotnicii din cultul Gaia-Tigaia o frenezie răutăcioasă a distrugerii oricui nu-i pe baricadele voastre de mucava.
Și asta, simultan cu bălmăjeli calpe despre incluziune, echitate etkkk.
Subconștientul sifonează însă ca un vulcan noroios ce zace-n voi -- ”nu scapă nimeni” deci, sună ca o veritabilă condamnare la eșafod.
Mai pe scurt, îți urez doar o Karmă aplicată întocmai -- faliment personal plăcut deci !!! :-P
Nu înțeleg cum de ”marca are o cotă din piața globală de 1.3%” cu 0% în China (doar 427 exemplare vândute cu chiu cu vai în 2020) și cca. 0,3% în Europa.
Noroc cu piața franceză.
Altfel, mașina-i reușită ca stil ext./int. și are tot ce-i trebuie ca să pompeze ego-ul hexagonalilor semi-parveniți (e doar o constatare post-observare a frecvenței atributelor ”flatteur/euse” ori ”valorisante” din testele lor.)
Nici nu-i prea scumpă (raportat la echipare și concurența bineștiută), dar tot cred că va rămâne o apariție exotică.
http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/hybride/s-2290-fonctionnement-de-l-hybride-e-tech-renault.php
...e linkul cel mai lămuritor, deși nu exhaustiv (în franceză, dar în engleză găsești destule clipuri pe YT ref. la ”dog gearboxes”, dog clutch însemnând crabot = dispozitiv de cuplare cu dinți a doi arbori.)
Mai pe scurt, cutii de viteză fără sincroane (syncromesh.)
Tema-i simplă-n principiu, dar îmbârligată-n detaliu, d-aia nici nu încape la comentarii.
Clar c-aș putea scrie articole tehnice ca pe vremuri, dar nu moca, așa că-i las mai bine pe experții noștri jurnaliști.
P.S. Iertare Secu-Măfănikk, uitasem că trebuia s-o rad din zonă -- te implor să nu mă trimiți în vreun gulag. :-)))
Ultimele comentarii
2333 in total