Frate @inexo (mă adresez așa ca să fie și mai convinși unii că suntem din aceeași sectă), cred că și e-isteria asta subită, și Edikkktatorul nostru anagramat :-) cu ștecher și-n cap trebuie totuși tratate mai cu blândețe.
Fiindcă f. curând își vor atinge natural cumva limitele creșterii, pompate oricum forțat.
Criza energetică de-acum, atent regizată sau nu (cred :-)), se va acutiza deci și mai abitir nu la ștecheruiala a 10% din parcul auto mondial (apud Mate Rimac & Co) ci mult mai devreme.
Eco-tartorii nu vor renunța însă la ICE-interdicții, scopul final previzibil fiind reducerea mobilității globale (turism inclus), spre cvasi-anulare.
Știu, pot fi privit ca autor de SF-uri distopice, dar mai vorbim peste 7-8 ani -- maximum.
Dac-om mai avea voie...
AM vrea să ne culturalizeze. :-)
Ar și reuși dac-ar sublinia conexiunile Regatului cu loja Le Grand Orient (de unde și mica parizăreală), deși unii-s aburiți de germanitatea dinastiei impuse tot de un oarecare Napoleon.
Nu ăla cu Waterloo, dar și el doar un pion, la fel ca străbunicul Bălăceanului-Stolnici, executantul ordinelor oculte ale vremii.
Petre Roman v-ar povesti oricum mai multe. :-)
Back ontopic, Bayon nu-mi pare urât -- ba chiar dimpotrivă, cu unele reliefuri chiar original ”săpate” pe laterale.
Nelămurirea mea ține doar de încălecarea lui peste Kona (e doar cu 2,5 cm mai scurt), dar și de poziționarea lui ca preț peste Kona la 20 cai mai puțini, obținuți oricum doar din ECU-softuire.
Pozitiv e că-i cu 137 kg mai ușor (în versiune c.v.man. comparabilă) și are portbagaj mai mare.
Posibil însă ca și discountul să fie mai mare...
Neamțul are o vorbă: ”Mehr Schein als Sein” -- aplicabilă oarecum și-n cazul noului 308.
E doar părerea mea, dar mi-o pot argumenta, chiar dacă mi-oi lua scatoalce roșii.
Designul e deci reușit în sine, cu unele rezerve discutabile, fiindcă bling-blingăreala cu colți de morsă place unora.
Da-i prea agresiv pentru 110-130 CP ! Mai agresiv și decât un Audi RS3 de 400 CP.
Nu mai zic că nu mă-mpac neam cu bordul Star-Trek, șocant-original însă ergonomic deplasat -- pentru cei 1,70 m ai mei cel puțin (am condus noul 208, e p-aproape.)
Despre meciul cu Golful, prevăd un declin al ambelor cu SUV-izarea încă isterică, însă VW-ul îl bate oricum.
De ce? Simplu -- are GTD de 200 CP, diverse GTI / R-uri de 245-320 CP, e mai sobru p-afară, a rămas compact de-adevăratelea și oferă un spațiu interior miraculos de mare la cât e de mic (mai ales pe bancheta-spate.)
P.S. În devans, explic și de ce iau în vizor doar motoarele de 110-130 CP (PureTech 1.2 nu tocmai economice + cam vibratorii) -- fiindcă hibridele PSA au încă destule hibe.
La hexagonali le cumpără mai mult firmele (vb. de 3008-uri), da-s pline service-urile de ele -- tre”să mă credeți pe cuvânt, că deja m-am întins prea mult.
P.S.2: M-ar tenta totuși un 308 ”nouveau”, dar la vreo 15.000 €. :-)
(Serios, atît e un Opel Astra de 145 CP, f. economic-dinamic că l-am testat -- cu discount negociat la sânge, evident.)
@PMC: Telepatia funcționează cred, că și eu mi-am măritat e-troti.
Nu că m-aș fi simțit ridicol pe ea (nepensat totuși :-)), ci doar fiindcă recolta la hectar de idioți cu permis B a întrecut orice limită.
Pe aceeași linie, și la motocicletă (a doua mea natură din ”75 !!) ar fi cazul să renunț.
N-am fost utilizator de troti-trotuare cu bestia :-) mea chinezoaică de 2 kW, dar confirm că situațiile critico-pietonale sunt potențial mai multe ca pe carosabil.
@inexo: Cu încrâncenare nu putem totuși îndrepta bucata de istorie în care ne bălăcim acușica, fidelă simbolului nefârtaților: cruciformă pe dos, cu toate inversat-bulversate.
Testu-i dur, dar trebuie cred trecut relaxat -- d-aia mai și chibițez p-aici în loc să sap mai abitir grădina ori să crăp stive de bușteni, spre indignarea urșilor multipolari. :-)
Edikkk, din bălmăjeala ta agramată se înțelege că o primărie vrea să fie centru cu emisii zero -- și verde pe deasupra.
Păi să-și zugrăvească pereții verde-brotac și să-i concedieze pe burtoșii cu flatulențe. :-)
Știam că ești partizanul scatoalcelor punitive deghizate-n interdicții, amenzi și turnătorii.
Dar acu serios și amical te sfătuiesc: fă pe peda_gogu doar cu ăia de pe același IQ-etaj cu tine.
Adică undeva la subsolul noosferei. :-P
Ultimele comentarii
2333 in total