Da, utilă-n orașe sau pentru navete scurte, unde zvâcul anemic (= Dacia 1100) nu se pune.
Probleme-s altele însă:
- profitul merge și la chinezi (nu mai zic că suprapus cu al francezilor.)
- amprenta CO2 devine una de elefant doar prin transportul din China fumigenă oricum.
- 3.000 exemplare-s simpatice, dar la 30.000 anual începe sigur veștejirea eco-pomenii, în paralel cu lungirea kilometrică a cozilor la prize.
- iar la 300.000 ni se cam sting și becurile.
Aici merge un banc:
La un semafor, un loganist se nimerește lângă unu cu Veyron și-l întreabă:
- Frate, zi-mi și mie dacă-s bune Bugatti astea că mi-aș trage și eu unu dar văd că-s rare, deci nu prea se vând.
@GabrieLNica: Mulțam fain de răspuns -- bilă albă pentru interacțiunea cu noi-clicuitorii.
Variabilitatea datelor cu ștampila producătorilor e oricum boală veche, neimputabilă vouă.
Ex.: Hyundai UK dă 401 litri pentru toate versiunile 1.0 T-GDI la porcbagaj :-) și 121 g CO2/km, italienii - 118 g CO2, la noi ar fi doar 101 g etc.
Consumul urban tot prea mare-mi pare însă (cu Start&Stop), în ciuda traficului infernal.
Aș mai zice 2-3 chestii, dar ultimele 13 smetii roșii încasate (record personal :-)) îmi spun să părăsesc ringul. Asta e, mi-am luat leapșa ironizându-l pe Sfântu Facebook.
...Sau am trezit frustrări subliminale spunând adevăruri incomode?!
Răspunsul la multe nebuloase îl vom afla oricum curând, chiar dacă unii l-au citit deja printre rândurile unor declarații cu schepsis.
Inclusiv unele mega-electorale de prin nov.2020, gen ”Bătălia o dăm acum pentru sufletele voastre”. :-P
Aveți fiecare dreptatea voastră, dar cred că targetul de clienți vizat de Bayon/Sandero diferă.
De unde și diferențele de mălai cerut, pe soluții tehnice la fel de diferite (CVT vs. DCT = mere cu mere, deși nu doar 10 cai în plus contează pro-Korea.)
Strict utilitarist vorbind, Sandero e OK, nici vorbă (mă nedumerește doar reducerea cuplului maxim de la 160 la 142 Nm pt versiunea CVT - automata sărakilor? :-) - nu știu, poate doar a raționalilor.)
Să nu uit - garda la sol a lui Sandero e 16,2 cm (Stepway ar avea 20,1 cm oficialmente.)
În plus, la Dacia discuțiile despre discounturi sunt mai interzise ca alea despre terapiile genice botezate parșivește aiuristic pe Feisbulbuci. :-)
Fiecare cu aritmetica lui până la urmă, în care variabilele musai tre”să includă totuși calitatea componentelor / asamblării, dar și durata garanției -- părerea mea.
F. informativul testul italienilor, ce-i drept cu versiunea XClass (c.v.man.6 dar același MHEV, combinație indisponibilă la noi - hmm, misterele Micului Paris...)
https://www.alvolante.it/prova/hyundai-bayon
Consumul în oraș e la ei de numai 7,3 l/100 km, pe șosea 5,7 iar la 130 km/h de 6,8.
Media: 6,45 l/100 km.
Cei 10,2 l pe care-i bunghim aici într-o poză pe comp. bord îmi par deci cam prea mulți.
Bateria și e-motorul de 17 CP ar fi trebuit să contribuie la cifre mai bune fie și-n jungla urbană romulană, dar în orice caz AM ar fi meritat să precizeze că portbagajul mild-hybrid-ului NU are 411 l capacitate, ci cu 90 l mai puțin (321 litri.)
Concluzie (strict a mea): mașina-i simpatică, dar cam scumpă și inutil ”încălecată” peste Kona.
În plus, are cutia prea automată. :-)
Și din cauza asta, un i20 N îmi face clar cu ochiul.
Ultimele comentarii
2333 in total