Edikkă taică, lămurește-ne: Tesla are niște amărâți de 1,5 miliarde în pixeli, sau 1.000 de miliarde în capitalizare la fel de volatilă?
Până atunci, un alt link interesant:
https://worldnewsera.com/news/startups/this-1953-book-mars-project-by-rocket-scientist-von-braun-predicted-a-person-named-elon-would-bring-humans-to-mars-tech-news-startups-news/
Ce coincidență dom”le, ca savantul nazist (pardon, șef NASA ultra-democrat) să știe de Elon acu 7 decenii... :-)
Back ontopic, Tesla se va menține totuși pe val, chiar dacă mai ales pentru cei cu biciul. Ar fi și culmea să nu se mențină, cu atâtea proptele exact unde trebuie.
Restul, cred că vom (de fapt ”veți”) fi tot mai puțini și oricum cu mobilitate limitat-autonomizată.
Vorba lui Herr Schwab - nu veți mai poseda nimic, dar veți fi fericiți. :-P
Pe mine asta mă pune pe gânduri:
https://spacenews.com/spacex-submits-paperwork-for-30000-more-starlink-satellites/
Acu-s spre 2.000, dar fiecare pocnitoare chimică SpaceX lansează câte 60 simultan.
...Când pe orbită-s doar 12.000 sateliți lansați din 1957 încoace.
Internet of Things (IoT) someone? Știu, e pentru binele nostru. :-)
După, urmează însă IoB(odies) și (mai ales) IoS -- aham, bătălia aia anunțată criptic pentru sufletele noastre.
Altfel, să fie sănătoși toți Teslarații și la fel mașinile lor -- care-s bune și performante, nici vorbă.
Fiecare cu nevoile lui, inclusiv de metri cubi când își plimbă fizicu-n continnuum-ul timp/spațiu.
Sau: generalizările-s tentante, dar subiectiv-egoiste dacă-s raportate doar la noi înșine.
De ex. Mazda mea 2 (MY 2010, 3,89/1,69 m) îmi pare chiar prea ... mare :-) -- pe înălțime (1,47 m).
Chestie valabilă doar pentru Je, evident (1,70 m) -- care, pe aceeași linie aparent retrogradă, deplâng și dispariția (sub)compactelor cu două uși, cum e a mea.
P.S.: Ați stat vreodată pe bancheta-spate a noului Pejo 208? E chiar un loc de supliciu pentru unii mai înăltuți, ca și accesul de altfel prin ușițele alea penibil de mici.
...Dar se vinde mult mai bine ca Mazda-2 actuală, comparabilă ca spațiu interior.
Nu și ca fiabilitate, însă asta-i altă poveste, pentru care timp nu este.
Fără să neg utilitatea / frugalitatea fostei Fabii Kombi, cred că nemții (pardon, cehii :-)) vor să stimuleze vânzările de Scala - break de-a binelea dacă îi priviți mai atent proporțiile.
Plus că Scala-i făcută pe platformă de Fabia cu minimum de adaptări.
Niciodată n-o să înțeleg însă renunțarea prematură la Citygo-e, nici dacă mi s-ar transplanta un creier de urs bipolar (botezat se zvonește Edikkk de eschimoși.)
...Care era chiar eco-friendly, nu ca hardughiile gen Enyaq. Poate că era prea ieftinache totuși?!
Ultimele comentarii
2333 in total