Cam scump, fiindcă un i4 (tot Seria 4 GC, dar cu ștecher) costă-n versiune M de 544 CP / 400 kW mai puțin ca M440ixDrive benzinar de 374 CP !!!
Cu e-bonusul ăla aberant mare la noi, ce-i drept (preț net = vreo 72 K €), dar mai există și eDrive40 (340 CP) la vreo 58.000.
BEV-urile de segment pretențios (urăsc barbarismul ”premium”) încep deci să cam anuleze handicapul prețului exagerat, dar electrificatele pentru ”normalos” încă-s prea scumpe.
@Testarossa: N-am zis nimic nasol de C8 Z06 / Z07, chiar îl admir, dar... R.I.P. Corvette. :-)
Ceva mai serios,
https://www.motortrend.com/how-to/lt6-engine-2023-corvette-z06-details/
e poate linkul cel mai lămuritor pentru neofiții curioși (ex.: diferențe flat-plane / cross-plane crank.)
Și unde vedem că eforturile proiectanților GM de-a scoate poate ultimul supercar ”analog” nu-s deloc minore.
Plus arată că progresul nu trebuie să aibă neapărat un ștecher. :-P
În Europa taxelor, cu 100K € îți iei doar versiunea normală.
Lăsând deoparte subiectivismul evaluării estetice, C8-ul Z06 e remarcabil din p.d.v. dinamic (1,22 g anunțate pe skidpad), dar nu mă dezic de părerea că NU mai reprezintă spiritul Corvette.
P.S.-erată: Sorry, a venit valul și mi-a luat calul :-) - versiunea PHEV are ”doar” 510 cai, dar tot spre 3 tone bate dacă face suta-n 5,6 secunde, ajutată și de cuplul instantaneu al e-motorului.
P.S.2: Cu diverse opțiuni (și nu neapărat cu Malus-ul francezilor de 40K € pt V8), pragul de 200K € pare ușor de atins.
Unii ar zice că merită combinația de confort absolut (4 uși servoasistate de ex.) cu capabilitățile off-road reale, dar mă-ndoiesc că cineva o s-o ia pe arătură cu balena.
Un pachiderm elegant, care-n ciuda fiabilității dubioase va fi în continuare cumpărat de grangurii cu iluzii de noblețe transmisă viral cumva de la embleme.
Prețul UE e oricum cu cca.10% mai mare ca-n UK (de la 123-125 K € pentru relativ anemicul diesel de 250 CP.)
Pe lângă Cx-ul lăudabil, merita sifonată însă și unica masa proprie comunicată -- a variantei V8 Supercharged ...de BMW, care cu 530 CP face zero-suta-n 4,6 s pentru 2.585 kg !
...Dar și pentru +140.000 €.
Păi atunci PHEV-ul (cu o secundă mai lent deși cu 10 CP mai forțos) musai bate la trei tone...
Normal să și consume 32 kWh/100 km - pe hârtie.
Halal ecologie deci, dar clar că ”bazații” găsesc mereu soluții de fentat interdicțiile coapte pe bandă rulantă pentru frăierime.
Ultimele comentarii
2333 in total