Primul Mustang Mach-1 văzut - și chiar pipăit - a fost al lui ȚIriac, în 1972 la ultima finală de Cupa Davis pe Arena Progresu (dacă n-am Alzheimer, aia trântită de Ilie Năstase vs. Stan Smith. :-))
Nu mi-a plăcut neam, sincer, chiar dacă eram expus vizual, ca toți copiii, jafurilor uzuale p-atunci.
Cred că avea 25 cm garda la sol, un gen de plug pe post de spoiler și o siluetă efectiv hidoasă.
Altă Mărie cu aceeași (marketingo-)pălărie acum însă -- incitant dar echilibrat și accesibil, pare cântecul de lebădoi al clasicelor ”pony-cars”, că-n căprăria ”muscle-cars” poate fi inclus doar actualul Dodge Challenger.
P.S. Pe tema Mustang (bulit sau nu :-)) am aiurat destul p-aici, așa că mai subscriu doar la părerea ta, @pipo -- că testul e (de)scris excelent de C. Ciobanu.
Cred că-i fake-news -- doar știm de la Edikkk că electricele se ieftinesc continuu. :-)
Serios acu, citesc perplex că s-a scumpit ”în ciuda succesului”, în loc de DATORITĂ succesului comercial... care-i de fapt al hipnozei ideologice zic eu.
@PMC: Vorba lu” Bachman Turner Overdrive din 1974 - You Aint Seen Nothing Yet.
Fiindcă The Global Container Transport Index, deja ilogic de scump, încă n-a atins apexul demult și atent planificat.
Unu: îi zice altfel (Ora Good Cat sau Hao-Mao la oblicoizi - serios.)
Doi: normal să se ducă-n freză audiența, fiindcă nu seamănă nici din avion cu VW Beetle, AM -- ați confundat-o cu Ora Punk Cat (devenită de-o vreme Ballet Cat), făcută pe aceeași platformă.
Nemții amenințaseră VAG cu judecăți/sancțiuni pe GWM (Great Wall Motors), dar li s-a veștejit brusc elanul.
Trei: mașinuța-i bine concepută (de europeni, ce credeați?), dar și asamblată de gălbiori cu social-credit-score și QR-code confirmat, discutabil fiind se pare doar portbagajul mic (238 litri.)
Quattro: distopia aberantelor vremi actuale, incluzând și ”predarea” Vestului consumist, a fost coaptă treptat din anii 70, monstrulețul dogit Henry Kissinger fiind doar interfața vizibilă a manglelii neo-marxi-vaxi-planetare.
Simpatică (mai puțin interiorul), dar la 16.000 cea mai cheală versiune prin Vest n-o văd bine.
Plus non-hibridă (fie și mild-h. ca Ignis), chiar dacă la noi va fi cu 2-3 mii mai ieftină.
Pneurile format ciudățel 175/60 R 17/18 (Falken doar pe moment) iar nu-s prea accesibile, iar rămânerea la 72 CP reduce zvâcul cu noul gabarit. (+15-16 secunde pt 0-100.)
Rămân deci la convingerea că se face totul, dar absolut totul pentru reducerea mobilității individuale, ca pas intermediar spre anularea ei totală.
Ultimele comentarii
2333 in total