@PMC: E aceeași fază ca pe vremea când așa-zisa Yaris vândută-n State era o Mazda 2.
Doar că acu-i pe dos prosteala. :-) Subscriu oricum la ce zic @Clique sau St.M, adăugând doar predicția că japii vor avea f. curând o singură mega-marcă (v. și Toyo-Suzuki-urile Swace-Across, BEV-urile Toyo-Subaru sau coupeurile BRZ-GR86.)
Devine deci cumva evident că nu doar mințile (semi)umanilor viitori trebuie uniformizate.
Am auzit că Musk a căzut pe gânduri citind știrea asta - și nu s-a mai ridicat d-acolo. :-)
Ceva mai serios, încep să cred că-i un semn prevestitor al Noii Normalități. :-(
Hai că pe răposatul BLM-ist V. Abloh îl înțeleg, era ”creator” de vuittoane, deci o nulitate -- evident că promovată pe toate canalele posibile, altfel canci Cancel Culture.
...Dar asocierea lui Gorden Wagener în frenezia asta a urâțeniei absolute n-o pricep neam.
P.S. Poate-s totuși io prostan :-) și nu-s conștient de puterea... anti-reclamei prin șocul hidoșeniei -- singura explicație valabilă și-n cazul bavarezului XM.
Dă Doamne o ploaie cu neuroni, că-i tare secetă prin Bavaria !
Repet, cu riscul să greșesc fiindcă ”de gustibus”: nu mega-grilele îmi par rateurile maxime BMW din ultima vreme (i4 de ex. e chiar sexy cumva) ci aglomerația aiuritoare de muchii contorsionate grotesc, nu doar tăiate cu barda.
...Să fie oare intenționată estetica asta a urâtului ?! -- greu de justificat oricum.
XMamutul îmi pare deci deja supus mai multor crash-teste înainte de-a fi expus -- norocul manechinelor de pe banchetă cu plăpumioara aia matlasată. :-)
P.S. (și @dan_grc, care știe că n-am vreun dinte contra BMW): Moș Chris Bangle se tăvălește sigur de râs și poate abia acum e apreciat la justa lui valoare.
Francezii Le Monde-lialiști vorbesc de o ”hibernare” programată a ex-emblematicei mărci, până la o presupusă e-renaștere 100% mutantă.
Ce se chinuiau să mai vândă ceva până acum, ce-o să se mai chinuie din 2025 încolo...
(n.b. Posibil să greșesc, dar pseudo-politica TINA = There-Is-No-Alternative - nu văd cum ar putea da roade.)
Ultimele comentarii
2333 in total