Nu se pupă deloc cu știrea asta -- importantă, deși omisă prin zonă:
https://www.alvolante.it/news/tavares-costi-dell-elettrificazione-sono-oltre-limiti-376080
...fiindcă Tavares e șeful Lindei Pe-jos și nu invers, iar fiecare o arde diferit.
Dincolo de disonanța cognitivă ori angajamentele tip plan cincinal repetate obsesiv, rămân la părerea că mai mult de 10% din parcul auto actual nu poate fi electric, din motive logice pe care am obosit totuși să le repet.
Chiar dacă nu-s fan diesel, liber deci la dat cu pietre :-)
Surprinzător de stabilă pt. greutatea ei -- se vede că A. Biermann își face bine temele la coreeni.
La fel, puzderia sistemelor de asistare.
Curios oricum dacă versiunile 4WD (și mai ales așteptatul GT de 585 CP) plusează cu ceva.
@ds: Da, Mazyota asta va fi produsă tot la Valenciennes (Franța), dar pe linii de montaj total diferite, că are schimbate 3 embleme. :-)
n.b. Nu mașina-n sine mă irită, doar prosteala marketingului (am și condus o Yaris 1.5 normal-aspirată de 125 CP și e OK, dar probabil ar fi și mai bună-n noua versiune GR-Line - doar hibridă deocamdată - cu jante+suspensii ușor sportivizate.)
@someone: Da, ar fi ieșit însă n-a fost să fie, deși eu speram la un 1.5 Skyactiv-X pe noua Mazdă 2, la vreo 130 CP într-o ipotetică versiune mai sportivă... singura tentantă pentru mine cel puțin.
Așa însă mă axez pe îngrijirea și mai atentă a bătrânicii mele 2 DE tot cu 1.5-ul dus la 115-120 CP, doar că f. ușoară și cu două uși (spre 900 kile).
P:S. Mazda 2 e moartă de fapt, iar clona asta-i de fapt tranziția - doar pt UE deocamdată - spre electro-robotizarea... nu doar a mașinilor.
Păcat, dar piticul s-a înecat. :-(
În fine, apare și-un BEV potrivit eco-electro-influensărilor lefteri AM. :-)
Ceva mai serios, eu chiar așteptam Cyberquad-ul pentru oameni mari anunțat în 2019, nu jucărica asta - distractivă pt. kinderi, nici vorbă.
Ultimele comentarii
2333 in total