Șezi blând, Edikkă taică -- deși e tricicletă, nu-i pentru salvatorii lu Planetă.:-)
Au încercat de fapt să fie eco-freako și Morganii cu triciclul-prototip ștecheros EV3, dar s-au lăsat păgubași -- ghici de ce? Fiindcă, deloc surprinzător, au aflat că nu exista CERERE !
Pare oricum reușită noutatea, deși puriștii (je inclus) nu prea-s împăcați cu dispariția V2-ului de origine moto din bot.
Nu-i ieftin la vreo 50K €, da-i totuși mai accesibil decât precedentul P101 de +60K € (cu motor choppero-americănesc S&S de 2.0 litri, abandonat din motive Euro-6).
E însă mai greu cu vreo 110 kile -- normal cu motorul Ford, responsabil de scorul relativ mic al jucăriei.
P:S: Când / dacă oi avea timp, v-oi povesti cum se conduce / comportă așa ceva.
...Chiar dacă risc să depășesc recordul de 232 smetii roșii încasate. :-P
Încep să cred că BMW pierde bani la fiecare i4 vândut -- tot propagandistic motivați? - posibil.
Fiindcă un M3 Comp. 4WD e 95 de mii (ca să comparăm mere cu mere) vs. 66 mii buleftricu”.
...Și asta fără eco-bogdaproste, cu care prăpastia prețurilor se adâncește la vreo 40 de mii.
În fine, dincolo de raportul teoretic preț/performanțe net superior, electricul bavarez vine la pachet cu aceleași limitări specifice BEV-urilor de performanță.
Pentru că targetul de clienți vizat și-l permite însă -- vorbim aici mai ales de ”periferice” gen vilă-panouri-etc --, e de luat în calcul.
Cred că n-ar strica și un studiu de fezabilitate, cu consultanță întinsă pe 3-4 ani. :-)
Serios acu, ce pușca mea autoritate mai au ”autoritățile” dacă trebuie întâi să se milogească la Înalta CurtE.U. sau, mai dihai, și la transnaționale ??!!
P:S:@tatraurs: Subscriu, deși unii au habar de ce ni se pregătește -- pe față de-o vreme.
Deși SF, unica soluție viabilă-n haosul actual atent programat întru disoluție zic c-ar fi naționalizarea resurselor naturale.
Stil previzibil -- ca van VW, dar și ca ID.x, nu putea arăta altfel.
Remarc doar din nou colorația curcubeu a camuflajului LGBTQ-etc -- nu mă miră însă, că valul electrificării inevitabile musai tre”să ne ajungă cică de la spate. :-)
Tentația să strig ”sacrilegiu !” era mare, dar mi-a mai trecut aflând că nu-i cu ștecher măcar. :-)
Și nici nu pare dizgrațios.
Totuși, pe Porsche i-am înțeles cumva că erau la rigolă când au nășit Cayenne. La fel, pe Aston Martin cu DBX... dar fierarii stau bine-mersi cu mălaiul, ce i-o fi apucat?
Plus să-l mai și boteze Purosangue... bleah.
Puteau să actualizeze GTC4Lusso abandonat anul trecut parcă (practic FF-ul din 2011) -- un shooting-brake 4WD f. reușit.
OK, doar pentru tartorii cu biciul și el, dar suficient ca vitrină tehnologică și un SUV-ersatz onorabil prin confort și garda la sol variabilă.
Clar, italienii tre”să mă coopteze-n consiliul de administrație. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total