P.S.-erată (uitasem că-s pe AM :-))
După datele oficiale (WLTP - EV-DataBase), 311 km autonomie-s valabili pt Hyundai Ioniq EV, doar că bateria lui nu are 28 kWh ... ci tot 40 kWh (vreo 38 utilizabili.)
Iar Leaf-ul mere doar 270 km -- și nu 378 km, cu bateria de 40 kWh.
Atenție deci la neatenție !
Hmm, ciudată e autonomia mai mică decât a lui Ioniq cu 11 km, deși bateria Reno-ului e mult mai mare (40 vs. 28 kWh).
La fel, nu tocmai evoluatul Nissan Leaf ”te duce” cu 78 km mai departe cu aceiași 40 kWh.
A, să nu uit: SUCCESURI Renault ! :-)
Nu te mai obosi în van, meștere @inexo -- eu renunț la orice replică aflând de la Edikkktatorul nostru că poate fi ”verde” curentul electric în procent de ”peste 90-100%” !!! :-)))
Back ontopic totuși măcar milimetric, cred că eforturile tehnologice pro-H2 sunt cu bătaie mai lungă, din simplul motiv că omenirea intră curând (e doar părerea mea poate) într-o fază tranzitorie de ”scapă cine poate”.
...După aia, om mai vedea ce și cum -- unii.
Edikk, nu cumva și Toyota-i în prag de faliment, cum profețeai cu Mazda ?! :-)
Înainte să tastezi alte prostii, ar fi bine să vizitezi măcar un service din Japonia (că-n Toyota City n-ai sigur acces) și pe urmă mai vorbim.
Tsunami-ul ăsta de (e)-concepte nu cred că are deci precedent și demonstrează clar că toyoții POT produce absolut orice... dacă și VOR.
Însă-i o altă discuție că nu prea vor să se arunce cu capu-nainte în trendul ștecheros impus de eco-încălziriști.
P.S: (conex cu capabilitățile tehnologice nipone) - Puțini știu de ex. că japonezii-s unicii producători planetari de componente pt. mega-transformatoare, a căror eventuală prăjire-n caz de EMPs i-ar lăsa în beznă chiar și pe atot-puternicii șurubari nemțălăi.
@Dutz: Ce vezi în poză e prototipul - prezentat acum câteva secole, :-) dar mult mai reușit ca ... al doilea prototip, la rândul lui mai mișto ca versiunea de serie.
Care-i vizibilă în pozele ”spion” ale polonezilor, citate de Motor1 și recitate :-P de AM. Nașparlie pur și simplu, cu faruri banale și consolă-față dizgrațios de lungă (pardon, generoasă. :-))
Nea Imparato e deci (strict părerea mea) și mai neghiob decât Il Grande Marchionne -- care, bazat pe mai nimic, prevedea 400.000 vânzări Alfa-n 2014 pt. 2018, realitatea arătând de 10x mai puține cu doar două modele mari și late.
Mereu amânata Tonale asta pe platformă Jeep Compass și motoare echivalente Duster-ului va fi însă - din păcate - un flop și mai baban ca Giulia / Stelvio.
Ajung să cred că se și vrea asta...
În fine, păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari -- și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.
Ultimele comentarii
2333 in total