La nemți e cea mai ieftină (vreo 50K €) versiunea cu motor BMW L4 2.0 litri - 258 CP.
La italieni în schimb pleacă de la 56K € și ajunge la 67K € fără opțiuni varianta 3.0 L6 / 340 CP.
În rest, nu mă surprinde plăcerea sadică a încălziriștilor de serviciu când vine vorba de interdicții, mandate, obligativități etc., toate promovate de ultra-demonocratul China-Joe, zis și Brandon. :-)
Relativ la preț, îmi pare chiar ieftină (și) versiunea asta de top la câtă tehnică înglobează, plus că-i asamblată manual de / la japi (e cu 10% vamă inclusă!) și n-are comun cu Yarisul nik-nik.
...Ba da, greșesc -- are ceva, garanția de 6 ani / 200.000 km. :-)
Un ipotetic urmaș al lui Audi S1 (4WD, 2.0 TSI 231 CP) ar fi costat deci sigur peste 50K € (ați uitat poate testul AM c-un A1 1.0 TSI / 115 CP de peste 35.000...)
De n-aș fi avut alte priorități pe praful ăsta, m-ar fi tentat versiunea de bază la vreo 33 de mii -- tot 4WD cu 2 x Torsen și cutie de transfer programabilă, doar cu suspensii ceva mai milostive și fără LSD pe spate ori jante pe 18 forjate + pneuri Michelin Cup 4RS în loc de mai ”stradalele” Dunlop 050 pe 17 țoli.
Clar însă că doar adevărații virusați de pilotaj (și cu portofelele nevirusate de crize) se vor arunca la așa ceva -- după mine adevărata ”mașină a anului”.
Nu-i exclus însă ca unii s-o ia ca investiție, având mari șanse de-a deveni ”collector”.
Nu de alta, dar cred că-i și ultima din stirpea ei ”WRC-replica-dinozauriană”, spre încântarea inconștientă a unor zombi hipnotizați care se cred progresiști. :-(
...Și vor mai scădea vânzările -- dar, paradoxal, nu și alea de electrice.
Deși ștecheroasele au în mațele lor un multiplu de semiconducători :-) -- mă lămurește și pe mine cineva unde-i fractura logică??!!
Prea mare la 5m pentru gusturile, garajul, nevoile, dar și portofelul meu. :-)
Preferabil oricum unui M5 la practic același zvâc, însă confort în plus și bănet în minus.
Pe scurt, destule păcate li se pot ierta bavarezilor pe motivul admirabilei lor căpoșenii de a rămâne și ”uzați moral” cât se mai poate.
P:S. ”Maroniul” ăla din interior e un vermillon de fapt și merge bine cu albastrul ext. (și mai bine cu un ”british racing green”, dar na, de gustibus...)
@Edikk: Ce război pierdut visezi, băiete? Și care oxigen lipsă?
Nu cumva ăla produs în minus de plantele pe care vreți să le omorâți privându-le de CO2, voi încălziriștii isterici?!
Ontopic, văd că Toyota le-a dat material de rumegat luni întregi site-urilor motoring cu șarja fără precedent de 16 prototipuri (nu 15, AM !) prezentate simultan -- și nu doar ”pe hârtie”, că-s toate funcționale.
Plus eficiente, sigure, incluzive, sustenabile și responsabile. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total