...Foarte fățoasă? Eu zic că-i chiar vomitiv de fățoasă, Edikkk...:-)
Și f. ecologică-n plus la 2,6 tone.
Cât despre prețul ”ok” (ți-l zic eu - 132.000 € fără vreo opțiune), miram-aș să ispitească prea mulți încălziriști, oricât de gros le-ar fi portofelul.
Și de neted cerebelul...:-P
Nu-i rea mașina (cu limitările inerente electrocaznicelor), dar coreenii cred că se hazardează deja cu prețurile astea umflate.
Chiar dacă se adresează eco-freaks-ilor cu bănet pentru o a doua mașină de salvat planetă în pauzele de sufocat ursuleții cu prima.
Fiindcă un BMW i4 eDrive40 de 340 CP, cu 84 kWh și 590 km autonomie WLTP costă cam la fel, adică pornește de la 53K € -- fără e-pomană.
@Moldovean: Subscriu 100% da-s pe fugă acum, poate revin să dezvolt și de ce coșmarul abia începe.
P:S: că uitasem: Unele site-uri aberează că bateria lu QXYZ se apropie de 400 Wh/kg.
Lăudabilă totuși densitatea energetică de +200 Wh/kg adică 4,95 kg/kWh, bateria (coreeană) de 1 kWh a trocaletei mele cântărind de ex. vreo 8 kile.
Vb. de Li-Ion, că soluția LiFePO4 la care a ”retrogradat” recent și Tesla e mai greuceană.
La fel, masa proprie de 1,75 tone e OK pt un BEV cu ampatament de 2,80 m, dar discurile de frână din (aliaj de) aluminiu îmi par o mangleală de marketing -- s-a mai încercat, decelerează mediocru și scârțâie infernal chiar pe mountain-bikes.
A, și 10 kWh ICE-made necesită 3-4 l de benzină/motorină, nu doar unul.
În rest, mă așteptam la mai multe pălmi roșii -- prea răsfirați păreți azi, băieți... :-)
...Alt Vision?! De la Mercedes mă așteptam la un dram de originalitate.
Dincolo de NLP însă (programări neuro-lingvistice -- n.b.: Orwell nu degeaba zicea că cine controlează limbajul stăpânește și mințile), triadiștii au început să-și dea seama că eco-electrocutarea nu rimează neam cu puteri amețitoare -- de unde și cei ”numai” 204 cai.
CX-ul-record îmi place și el, dar nu și compromisurile inerente obținerii lui.
Vorbim de estetica proporțiilor -- clar scuzabile la un concept-car, însă inacceptabile la vânzarea-n lumea reală, fie și unor încălziriști înfocați.
Ultimele comentarii
2333 in total